Ik zie ik zie wat jij niet ziet

juli 5, 2009

Ja mensen, het is weer gezichtjes tijd! (Oftewel ik-ben-bekaf-en-heb-geen-tijd-om-er-een-tekst-uit-te-poepen tijd)
Ziet u ze of ziet u ze niet?

DSC00972
DSC00981

DSC01044

DSC01133

DSC01189

15 Reacties to “Ik zie ik zie wat jij niet ziet”

  1. Brit said

    Het lijkt wel “waar is Waldo”!!! Maar ik heb ze gespot hoor..

  2. rudy kaals said

    Haha, blijft grappig..

    die laatste heb ik overigens zelf hier nu in het stopcontact zitten.. ofja, waarschijnlijk de omgekeerde. Aangezien adapterlief het in Singapore begaf.. en stekkerlief niet echt met het europese stroomnet klaarkomt.

    Tagdetails. Beer. Lekker!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ik ben erover aan het denken om dit een terugkerend feature te laten worden. Mits de gezichten zich aan me op blijven dringen natuurlijk.
    @ Rudy: ja eigenlijk is deze post ook speciaal voor jou, om je te trainen. En zo te lezen werkt de training al. Heb je de kikker ook al gevonden?? 😉

  4. Nicoleke said

    Eem hondjes gezicht!!!

  5. jotemo said

    Alleen bij nummer 2 slaag ik er niet in een gezicht te zien, maar ’t zal ongetwijfeld aan mij liggen.
    Het resultaat is wel dat ik nu overal met spiedende blikken om me heen kijk, om ook zulke smoeltjes te ontdekken.

  6. Maz said

    Bij nummer twee zie ik en soort rare kalkoen met een pet op. Of is het iets met lichtjes in die flats?

  7. Thérèse said

    Ooooo, dit is reuze leuk! Alleen….ja, ik ga nu ook overal gezichtjes en gezichten inzien. (Had ik vroeger alleen met die stomme tegeltjes in een badkamer, maar die van jou zijn heel anders, hoor)

  8. Marianne said

    Hey, ons is familie, dus ons weet hoe jouw oog kijkt, ons heeft ze allemaal gespot…..’s leueueueueuk…!!! 🙂

  9. creatiefmetquirk said

    @ Allen: Yes!! Ik ben iedereen aan het aansteken geloof ik, hihi.
    @ Jotemo: Nummer 2 is inderdaad dat ding dat Maz ziet, al vond ik het zelf meer een soort slurf-beest dan een kalkoen. Maar het gaat dus om de parasol-paal met het dopje op de voorgrond. Zie je hem nu?
    @ Maz: Helemaal goed!
    @ Thérèse: Ik bezorg mensen graag nieuwe hobby’s. 😀
    @ Marianne: Heb jij van nature ook zo’n oog?

  10. Oase said

    Ik zag vandaag deze knipogende, sombere en blozende figuur!

  11. […] hier in de twee zwarte gaten ook meteen oogjes. Maar laat ik ophouden over gezichtjes, dat heeft al genoeg losgemaakt geloof […]

  12. creatiefmetquirk said

    @ Oase: Jaaaaa! Wat leuk! Allemaal! 🙂
    Misschien moet ik een zoek-het-gezicht-flickr beginnen. 😉

  13. huisgenootje said

    *bescheiden* nr 1 rules toch eigenlijk wel heel erg de pan uit.

  14. creatiefmetquirk said

    @ Huisgenootje: ja jouw bankjesbeer is echt super! Maar die nummer 2, die jij gemaakt hebt trouwens, vind ik ook echt goed.

Geef een reactie

