IGWO

juli 10, 2009

intothegreatwideopenHet ene evenement is nog maar net achter de rug of de kaartjes voor het volgende zijn alweer binnen. Hè wat vervelend nou! Maar deze is niet in een park. Deze is aan zee. Nog veel vervelender. Ik ga naar IGWO! Woehoe! IGwatte? Into the Great Wide Open. Dat is een (hopelijk) heel leuk nieuw festival op Vlieland. Met veel muziek, beeldende kunst en film. Toe maar! Het lijkt wel Lowlands in het klein. En in de duinen. En niet zo commercieel. En (nog) niet uitverkocht. Dus jullie kunnen allemaal nog gezellig mee! Wel grappig dat ik al jaren roep dat ik écht ook eens naar Oerol moet maar dat er nooit wat van komt maar dat ik hier wel meteen bovenop gedoken ben. Tja, ik ben toch meer van de muziek dan van het theater blijkbaar. Leukleuk! Oww, er zijn alweer veel te weinig zomerdagen over. Want ik moet ook nog naar Noorwegen en naar Berlijn en.. en.. !

6 Reacties to “IGWO”

  1. maarten said

    Dat wordt een groot webloggersfestival, is mijn indruk.
    Als ik wat mensen bijeen krijg kom ik misschien ook wel.

  2. jotemo said

    Tjonge, wat ben jij een bezige bij. Of zit er soms iemand achter je aan?

  3. Thérèse said

    Nou, geniet ze, zou ik zeggen. Oerol was trouwens dit jaar verschrikkelijk druk. Heb ik van horen zeggen dan.
    Ik zal duimen voor mooi weer!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: gezellig! The more the merrier.
    @ Jotemo: niet dat ik weet, al heeft de gemeente wel eens achter me aan gezeten. Maar ik ben inderdaad bezige bij op het moment, al zeg ik het zelf. Vandaar dat dit soort vakantietjes hard nodig zijn! 😉
    @ Thérèse: dank je! Zou mooi zijn als het nog lekker is dan inderdaad. Duim maar voor een graadje of 25. 😉

  5. Maz said

    Ja inderdaad, ben ook nog nooit op Oerol geweest. Schande. Vlieland rules zowiezo dus wie weet ga ik ook wel. Moet ik wel even voortvarend en daadkrachtig worden.

  6. Impa said

    Ik kan helaas niet… Maar volgend jaar houdt niemand me tegen! Veel plezier.

Geef een reactie

