Ziggo suckt deel 993765

juli 11, 2009

ziggo1Fucking Ziggo is enorm aan het storen dus ik kan niet goed posten. Echt niet dus dat ik Ziggo mijn dagelijkse post laat verstoren! Verdomme! Dus nu ben ik als een idioot van de ene hoek van het huis naar de andere aan het rennen, om te zien of er soms ergens nog een vleugje internet te vinden is. (Beetje hopeloos gezien het direct inpluggen van de kabel ook niet werkt en de storing dus gewoon echt bij Ziggo ligt). Maar hee, hier aan de rand van de stad heeft mijn telefoon ook alleen maar bereik in bepaalde hoekjes van de kamer, dus wie weet doet mijn internet het ook als ik mijn mac maar hoog genoeg hou… Vermoeiend, dit. Maar goed dat ik niks belangrijks te melden had! -Zucht – Morgen hopelijk weer storingsvrij!

5 Reacties to “Ziggo suckt deel 993765”

  1. jotemo said

    Volgens mij doen ze dat expres, die storingen, en vermoedelijk in opdracht van het ministerie van volksgezondheid. Het internet houdt mensen aan hun zitplaats gekluisterd en zo krijgen ze er af en toe toch nog wat beweging in.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja maar ik heb draadloos internet. Dus ik kan ook gewoon bewegen als het wel werkt.

  3. Thérèse said

    Arme jij, zielig Quirkje….nog een gelukje dat je niets te melden had.

  4. rudy kaals said

    Heuh? Ik moest even opzoeken wat Ziggo was.. google zegt:

    Ziggo is een innovatieve en betrouwbare leverancier van (digitale) televisie en radio, internet en telefonie via de kabel.

    Right..!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: HA! HA! HA! Zo zie je maar weer dat Google ook niet altijd de waarheid in pacht heeft..

Geef een reactie

