Berlijnse liefde

juli 13, 2009

DSC00037Gister kwamen Tattoo Girl en Geluidsman terug uit Berlijn. De lieverds hadden ook nog een cadeautje voor me meegebracht. Altijd fijn, zulke vrienden! We kletsten wat over wat ze allemaal gedaan en gezien hadden en er werden groeten overgebracht van gezamenlijke vrienden. Er werden afspraken gemaakt om die gezamenlijke vrienden maar weer eens samen op te gaan zoeken. En ze vertelde me iets waar ik stiekem best blij van werd.

Een van die gezamenlijke vrienden heeft namelijk een paar jaar geleden mijn hartje gestolen. Een enorm complexe en teruggetrokken maar ontzettend lieve jongen, iemand met wie ik direct een band voelde en die ik (een beetje tot zijn schrik) meteen doorhad. Waarschijnlijk omdat we best op elkaar lijken. Het is nooit wat geworden, hij ging na een paar dagen weer terug naar Berlijn en met hem daar en mij hier was dat ook niet zo handig geweest. Maar toch vond ik het best wel jammer toen hij in Berlijn wat kreeg met nota bene een naamgenoot van me.

Ons contact is intussen aardig verwaterd al worden er altijd ijverig groeten en kussen overgebracht en knuffels als we elkaar weer eens live zien. En dat is prima zo. Maar gisteren bleek dat ie me toch wel degelijk heel leuk heeft gevonden. Want zijn vriendin had Tattoo Girl gevraagd of die niet boos op haar was. Omdat zij, in plaats van ik, nu met hem samen was. En hij toch wel een tijd het idee had dat ik meer dan leuk was (wat ik ook ben natuurlijk). Ik vond dat zo schattig. Dat zij zich bijna schuldig voelde. Ik ging er bijna van blozen. Voelde me net een tiener. Dat hij het dus met haar over mij gehad had. En dat het dus toch best een Ding was tussen hem en mij. Ook al is er nooit iets gebeurd. En dat het dus niet alleen in mijn hoofd iets bijzonders was.

Daar word ik dan toch blij van.

3 Reacties to “Berlijnse liefde”

  1. Brit said

    Tja, het is geen engelsman met een cottage, maar toch… Nou alleen die naamgenote nog effe wegwerken dan, ook al voelt ze zich zo lief schuldig 😉

  2. creatiefmetquirk said

    Haha, nee hoor, ze mag hem wel houden.
    ‘Die tijd is voorbij.’
    *zei ze dramatisch*

  3. Thérèse said

    Toch werd je er erg blij van…..????? Ik wacht in spanning af.

Geef een reactie

