Toeval?

juli 15, 2009

Vanmorgen zag ik dit bericht, vanmiddag zag ik dit bericht.

Dat wordt dan vast een heel eh… lief kind.
mooie_lelijke_babies

8 Reacties to “Toeval?”

  1. jotemo said

    De moeders en vaders in spe zijn me niet bekend, maar ’t zijn zo te zien vruchtbare tijden.

  2. Nicoleke said

    Als die tweede maar niet de neus van papa krijgt! 🙂

  3. Cisca said

    Dit is duidelijk geen toeval.
    Duidelijk. 😉

  4. creatiefmetquirk said

    Jaaaaa! Ciska snapt hem! 🙂
    Ik wist wel dat ik op jou kon rekenen. 😉

  5. Thérèse said

    Doel je niet op Herman Finkers??

  6. creatiefmetquirk said

    Herman Finkers? Nee, waar komt die ineens vandaan? In de oorspronkelijke versie van het bericht van Aaf Brandt Corstius stond dat de vader onbekend was, en toen kwam het bericht dat Filemon en ‘zijn vriendin’ zwanger waren.
    Dat was dus de grap, zeg maar.
    1 + 1 = 2.
    Maar ja.
    Zo is ie niet grappig meer.

  7. knofje said

    Mja. Ik snap m ook – maar dat is nu oud nieuws. Ik kan me Filemon op een of andere vage manier niet echt als vader voorstellen.. maar het wordt zeker een eh.. lief kind 😉

  8. creatiefmetquirk said

    @ Knofje: nee hè? Ik heb daar ook moeite mee moet ik zeggen.

Geef een reactie

