Drama in de lucht

juli 21, 2009

Wow. Wat een heerlijk dramatische luchten boven mijn huisje vandaag! De Japanner in mij kon weer helemaal los gaan. Hier een selectie uit zo’n 100 foto’s (serieus, ik was niet meer te stoppen..)

DSC01251

Het oog van de storm?

Als u naar links kijkt..

DSC01257

en als u naar rechts kijkt…

DSC01264

DSC01266

DSC01277

DSC01285

DSC01295

DSC01297

DSC01298

DSC01303

het regende flink zoals u ziet

DSC01310

grapje van god erbij:

DSC01326

maar daar trap ik niet in baardmans!

je bent toch niet echt!

de bui kwam, was, en ging binnen een kwartier

en liet de lucht zo achter:

DSC01337

Zucht..

Genieten!

11 Reacties to “Drama in de lucht”

  1. guronaqi said

    Wauw, dat zijn nog eens wolken van wolken! Hier kwamen ze ook langsdrijven hedenavond. Ik liep midden in de precipitatie met m’n regenscherm ๐Ÿ˜‰ Ik zeg altijd maar zo: wolken, je kan er maar beter op zitten dan onder lopen.

  2. Cisca said

    Leuk he, Jappenertje spelen op zijn tijd…

  3. Cisca said

    Japannertje…
    Sorry, het is al wat later op de avond ๐Ÿ˜‰

  4. Nicoleke said

    Mooi he?!
    Ik heb gisteren tijdens de reclameblokken ook staan fotograferen, haha!

  5. Maz said

    Ja! Ik heb ze ook gezien op de fiets en baalde dat ik geen camera bij me had. Fantastisch!

  6. creatiefmetquirk said

    @ Guronaqi: ik hou juist van eronder lopen! Al die onrust in de lucht, heerlijk. En er gaat niets boven eens in de zoveel tijd compleet doorregend te worden. Spoelt alles lekker schoon. Figuurlijk dan, want van die zure regen word je best smerig volgens mij. ๐Ÿ˜‰
    @ Cisca, zeg, je wordt toch niet ook zo’n Amerikaan die spontaan geen Nederlands meer kan hรจ? ๐Ÿ˜‰
    @ Nicoleke: en hoeveel gezichtjes heb je erin gezien? ๐Ÿ˜‰
    @ Maz: dan zijn deze speciaal voor jou! ๐Ÿ™‚

  7. Oase said

    Mooie dakraam foto’s!!!

  8. Nicoleke said

    Hmmm, moet ik de foto’s nog even terugkijken!

  9. guronaqi said

    @Quirk: Dakterras!? Wow, wat een luxe. Ik heb slechts een supersmal balkonnetje. Wel in Lunetten รฉn op het zuiden, maar niet groot genoeg om fatsoenlijk op te zitten. Weet ik eindelijk waar in Utrecht ik terecht kan voor een zonnebaad-sessie! ๐Ÿ˜‰

  10. creatiefmetquirk said

    @ Guronaqi: ehm, nou, ehm, balkon dan. Maar zeker ruim genoeg om op te zitten รฉn op het zuiden. En daar past een Guro best nog bij dus leef je uit!

Geef een reactie

