Modus operandi

juli 22, 2009

skeleton-in-closetO god, wat kom je toch skeletten uit de kast tegen als je jezelf googlet!

Voor degenen die een duikje in mijn verleden willen nemen: klik hier voor de film die ik met medestudenten maakte voor de ‘uni’.
Let wel: het kost u een half uur.
En die video-kwaliteit! Fan Tas Tisch.

Voor degenen die meer verstand hebben: lees een goed boek.
Of kijk herhalingen op tv.
Echt, alles is beter dan daar klikken.
Trust me.

Edit: misschien moet ik er even bij vermelden dat het een surrealistisch, multimediaal horrorfilmpje is. Voor het geval er kijkers met een zwakke maag zijn. 😉

6 Reacties to “Modus operandi”

  1. rudy kaals said

    Goed… heb nog een Vasalis die ik aan het herlezen ben. Dus klikken we maar niet.

    Met je teasers 😉

  2. Maz said

    Ja RAARRR!! (maar veel profielproducties van TFTV die ik heb gezien waren raar) (laat staan de experimenten..)

    • creatiefmetquirk said

      @ Rudy: je ziet, ik trek graag zoveel mogelijk bezoekers. 😉
      @ Maz: hahaha ja, en we kregen hier dus een 9,3 voor. Kun je nagaan wat voor niveau die opleiding heeft. 😉

  3. jotemo said

    Hoewel ik zelden of nooit filmpjes aanklik, dacht ik: allez vooruit, we gaan eens kijken.
    Ik werd meteen geconfronteerd met een vreemd soort koptelefoon en afschrikwekkend opengesperde ogen, dus ben ik maar snel op mijn stappen teruggekeerd. Misschien later eens.

  4. guronaqi said

    Hmmm, ik heb vanavond nog wel een verloren halfuurtje over… Ben benieuwd!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: excuses voor de shock, maar wat je zag was een fragment van Stanley Kubrick’s A Clockwork Orange, dus dat was niet mijn schuld! Maar ik heb er maar even een waarschuwing bij gezet.
    @ Guronaqi: ik zou dat half uurtje beter besteden als ik jou was hoor. Heb je dat filmpje van Oase in de trenchcoat wel eens gezien? Dit is van vergelijkbaar niveau zeg maar…

Geef een reactie

