Bah!

juli 24, 2009

bad_smellDe zomer is over het algemeen vervuld van heerlijke luchtjes. Vers gemaaid gras, frisse zeebries, zonnebrand. Ik hou daarvan. Daarom viel het vandaag ook zo ontzettend tegen dat het de hele dag stonk. Stónk! Het is ongetwijfeld niks vergeleken met wat hij tegenwoordig allemaal onder zijn neus krijgt, maar toch. Misschien kwam het door de specerijen die ik vanmorgen van een Ethiopische dame onder mijn neus kreeg, dat mijn zintuigen zo op scherp stonden.

Want ik werd vergast door iemand die naast me stond te roken op het station. Echt van die vieze, zware, oude shag. Het spoor zelf stonk ongelooflijk scherp naar pis. Vervolgens zat er iemand naast me met enorme stinkvoeten. Echt van dat sneakerzweet weet je wel. Verderop zat iemand Burger king (of misschien MacDonalds) troep te eten met de geur van oud vet. Vervolgens kwam er een vleug onvervalste kotslucht voorbij zweven (waarschijnlijk van diezelfde Burger kinger) ondanks dat ik niemand had horen of zien kotsen. En overal om me heen diverse gradaties en variaties lichaamsgeur. Ik zeg: gatverdamme!

Vandaag wou ik dat ik verkouden was.

4 Reacties to “Bah!”

  1. Brit said

    Je bent toch niet zwanger he, want dan lijk ik nl ook altijd superwoman met supersmell!

  2. creatiefmetquirk said

    Als ik nu zwanger ben ga ik spontaan in god geloven. Of nee. In de duivel eigenlijk.

  3. jotemo said

    Jij staat duidelijk bij heel veel mensen in de geur. 😆

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: *grinnik*

Geef een reactie

