Fijn

juli 25, 2009

clubbingDat was fijn. Een ouderwets avondje uitgaan. Met (bijna) al mijn fijne vrienden. Met niet alleen maar slechte muziek. Met gemoedelijk geflirt. Met doen alsof je Lady Gaga herself bent. Of Lilly Allen. Of Michael Jackson, want daar kom je niet onderuit tegenwoordig natuurlijk. Met EEN BANDJE BIJ DE INGANG KRIJGEN OMDAT DE BARMENSEN ANDERS MISSCHIEN DENKEN DAT JE NOG GEEN ACHTTIEN BENT. Oftewel een overijverige uitsmijter. Een compliment maken is leuk, maar je kan ook te ver gaan natuurlijk hè.

Met samen dansen. Met wodka-lime die net iets té lekker smaakte. Met dus een redelijke kater in het vooruitzicht. Maar wel een die het waard was. Met goede gesprekken. Met lekker gek doen. Met naar huis lopen onder een geruisloos weerlicht in een nauwelijks bewolkte lucht. Met vogeltjes die me nu toch ernstig toe beginnen te fluiten dat ik eens mijn bed in moet duiken. Waar ik toch nog even mee wacht in de hoop dat mijn bed dan zometeen niet draait.

Dat was fijn.

6 Reacties to “Fijn”

  1. jotemo said

    Lol maken is boeten en een kermis is een geseling waard. De beste manier om een kater te bestrijden is … a hair of the dog that bit you.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja dat zeggen ze hè? Ik heb het wel in huis, die haar. Maar ik hou het toch maar bij een douche, water en rustig aan doen denk ik..

  3. m said

    en draaide je bed? wij hebben hier nog met de feestbeetjes lasagne opgebakken ;-

  4. creatiefmetquirk said

    @ M: Nee viel reuze mee, vandaag wel een beetje gaar.
    Hahaha, lasagne om 5 uur ja? Nice. 😉

  5. Cisca said

    Heel soms gebeurt het me hier.
    ‘I got carded’.
    Of te wel, mijn rijbewijs laten zien, zodat ze zien dat ik wel 21 ben. Gekke lui soms, die uitsmijters en bartenders.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: ik word wel vaker te jong geschat, 24 wil nog wel eens voorkomen, maar onder de 18 vond ik toch echt iets te bizar. Ach, we hebben er allemaal hartelijk om kunnen lachen en het is uiteindelijk toch een compliment natuurlijk.

Geef een reactie

