Watercoolerconversation 2

juli 29, 2009

watercool“Zeg, heb jij nog wat gehoord over die mogelijk promotie eigenlijk?” Wordt me vandaag gevraagd.
“Hoe weet jij dat nou weer? Het is trouwens de bedoeling dat daar nog discreet over gedaan wordt.” Zeg ik.
“Er is hier toch niemand?” Vraagt hij me quasi-onschuldig.
Ik trek mijn wenkbrauw op en wijs demonstratief naar het bureau tegenover me, waar zijn zoon zit.
“Ja maar dat is toch niemand.” Zegt hij vergoelijkend.
Ja jongen, van je vader moet je het hebben.

4 Reacties to “Watercoolerconversation 2”

  1. rudy kaals said

    Typisch.. ik heb een soortgelijk gesprek gehad.. toen zat mijn vader aan het bureau. 😉

  2. jotemo said

    Nobody is perfect. My name is Nobody.

  3. knofje said

    Nou, lekker dan.. hopelijk was de jongen nog te jong het te begrijpen. Hopelijk.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: haha, Rudy, foei!
    @ Jotemo: die film heb ik ook gezien! Was best leuk trouwens.
    @ Knofje: tja, als je oud genoeg bent om te werken…

Geef een reactie

