Onschuldig filmpje!

juli 30, 2009

6 Reacties to “Onschuldig filmpje!”

  1. jotemo said

    Ik heb me altijd laten vertellen dat olijfolie voor alles goed is en inderdaad: als ik nog niet voorgelicht was, dan ben ik het nu, dankzij olijfolie.

  2. Maz said

    Haha, een extra virgin is iemand die het bij de eerste persing nog steeds niet gedaan heeft.

  3. Cisca said

    Haha.
    Olijfolie is trouwens ook erg handig als je moet bevallen. Maar dat is een heel ander verhaal.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: en het maakt alles nog lekkerder ook!
    @ Maz: hihi, ja dat zal het zijn.
    @ Rudy: 😀
    @ Cisca: ja. Ehm. Dat wil niet weten denk ik..

  5. knofje said

    hahaa! 🙂 Zo grappig.

Geef een reactie

