Zwart gat

juli 31, 2009

fib_BlackHoleDie heb je in de ruimte. Zwarte gaten. Soort stofzuigers zijn het. Van die dingen die alles om zich heen opzuigen en in het niets laten verdwijnen. Ik heb er ook twee. Een in mijn linker- en een in mijn rechterhand. Maar die van mij zijn wel selectief. Daar verdwijnt alleen geld in.

Ik ga niet zo vaak shoppen. Maar àls ik het doe, dan kan het nog wel eens loos gaan. Zo kwam ik vorige week al met drie paar schoentjes thuis in plaats van een. (En wat lees ik vandaag? Heb ik weer! Net braaf de hele week geoefend met die hakjes verdomme!) En vandaag met, ehm, vier tasjes kleren in plaats van een. Dus. En niet eens de dingen gevonden die ik zocht, dus eigenlijk moet ik nog een keer terug. Moet ik misschien sowieso maar doen. Maar dan om dingen terug te brengen. Creditcards, wat een verràderlijke dingen zijn dat toch. Ze zouden verboden moeten worden.

Ik moest maar eens gauw mijn volgende factuurtje uitschrijven.

4 Reacties to “Zwart gat”

  1. Thérèse said

    Shoppen is sowieso een gevaarlijke bezigheid en dan heb je ook nog FUNSHOPPEN, nou ja….
    toch een fijn weekend gewenst op hoge hakjes!!

  2. Pepperfly said

    Factuurtje schrijven is een oplossing voor vele fijne zaken 😉

  3. jotemo said

    Ik maak bijzonder zelden gebruik van een kredietkaart en heb ze haast nooit op zak. Ze zien er weliswaar onschuldig uit en ze zijn een groot gemak, maar ze kunnen bodemloze putten veroorzaken en daar kom ik liever niet in terecht. Bij mij is handje contantje de stelregel.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Thérèse: ja het was met gevaar voor eigen leven.. Dank je en hetzelfde!
    @ Pepperfly: gelukkig kan ik er nog drie schrijven. 😀
    @ Jotemo: ik heb ze ook nooit op zak.
    Ze zitten altijd in mijn tas. 😉

Geef een reactie

