Kersjes

augustus 1, 2009

Foto 70

Ik hou van kersjes! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo’n fruit-eter, en die twee ons groente haal ik ook lang niet altijd. Maar kersjes, die kan ik vrij eindeloos blijven eten.

Deze bak:

Foto 72

zag er dan ook al heel snel zo uit:

Foto 75

Maar wel pas nadat ik er oorbellen van had gemaakt natuurlijk.

Foto 67

Overigens kon ik vroeger met mijn tong een knoop leggen in een kersensteeltje. Jawel. Tot er een bijna in mijn keel schoot en ik half stikkend en half rochelend dat ding weer naar buiten werkte. Tja, dat was toch een stuk minder sexy. Dus ben ik daar maar mee gestopt.

9 Reacties to “Kersjes”

  1. jotemo said

    En dan te bedenken dat er hier in België tientallen tonnen kersen aan de bomen hangen te rotten. De telers raken ze aan de straatstenen niet kwijt, omdat men liever vruchten tegen dumpingprijzen uit het voormalige oostblok importeert. Nou, ze mogen mij uitnodigen voor een gratis pluksessie.

  2. Thérèse said

    Heerlijk kersen!! Ik zal dat dus maar niet gaan proberen, dat steeltje knopen.
    Ik ben trouwens nogal dol op alle fruit eigenlijk, mits het lekker rijp is.
    Het is alleen nogal duur tegenwoordig, vind ik dan.

  3. Pepperfly said

    Yum! Ik eet mij -steevast- misselijk aan kersen. Niet te stoppen lekker!!!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: ik kom nu naar België. NU.
    @ Thérèse: ik heb net ook weer de pruimen ontdekt, die had ik al lang niet meer gegeten. Heer-lijk.
    @ Pepperfly: haha, ja dat is inderdaad wel het gevolg ja!
    @ Nicoleke: merci madame!

  5. Brit said

    Als je nog pruimen wil: we hebben hier nog voor een jaar of twee in de boom hangen denk ik…

  6. creatiefmetquirk said

    @ Brit: zoveel ja? Hmmm. En hoe is het met de noten? 😀

  7. Brit said

    Komt ook goed, zullen wel net naar beneden vallen als we in Afrika zitten, zul je zien!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Brit: misschien moet je dan even een reservesleutel achterlaten! 😉

Geef een reactie

