O jee…

augustus 2, 2009

stumbleupon-1Afgelopen vrijdag was Neejneej bij me op bezoek voor een ouderwets potje gamen. Nadat ze zoals gewoonlijk had bewezen dat ze vele malen beter is dan ik, kletsten we nog wat na. Toen wees ze me op deze site. Eigenlijk gewoon een site voor luie surfers (ik dus) of mensen die surfen niet snappen (ik dus). Je kan precies aangeven waar je interesses liggen (al moet je je wel ‘beperken’ tot 127 stuks!), dan druk je op een knop en voilà: de site genereert een leuke site voor je. Eindeloos. Elke keer weer.

-zucht-

Ik kom nooit meer van dat internet af volgens mij.

3 Reacties to “O jee…”

  1. Cisca said

    En, wat voor sites werden je aangeraden?

  2. jotemo said

    Ik ben een stumbler van helemaal in het begin dat het bestond. Dat moet ondertussen al een jaar of vier zijn, denk ik. Aanvankelijk was ik eraan verslaafd en zat ik uren op die stumbleknop te klikken (tot diep in de nacht). Tegenwoordig gebruik ik het minder en geef ik er me slechts af en toe een uurtje aan over.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: ik heb mezelf tot nu toe nog maar twee keer laten klikken. De ene was een site met hoe je schaduwpoppetjes maakt, die was wel grappig, en de andere was een site met ‘dingen die je gezien moet hebben op het web’. Maar dat waren dingen die wat mij betreft gemist mogen worden, zoals dat ‘Charlie bit me’ filmpje. Echt, waarom is dat een hit??
    @ Jotemo: ja ik ben overal altijd lekker snel bij, dat zie je wel weer. Ik ben ook iemand die zich daar uren mee bezig zou kunnen houden, daarom hou ik me er nog maar even verre van. Die uren moeten hoognodig ergens anders aan besteed worden.

Geef een reactie

