Ja, natuurlijk

augustus 7, 2009

Kent u dat nog? Ja, natuurlijk? Een vrij kneuterig natuurprogramma met quiz, filmpjes en dieren in de studio van de NCRV. Daar moest ik spontaan aan denken toen ik vanmiddag door een stukje Utrechtse natuur liep. Met beestjes in het wild. Zoals deze:

DSC01410

Ik vind reigers altijd wel stoer. Statige beesten. Eindeloos geduld.

DSC01405

Zitten ze daar zo’n beetje midden in zo’n plas voor zicht uit te staren.

DSC01407

Maar wel fotogeniek zijn intussen hè.

Eendjes waren er ook nog, en meerkoetjes:

DSC01412

En tussen de struiken vond ik zelfs nog een tijger!

DSC01414

Fijn hoor, die natuur in eigen tuin land.

4 Reacties to “Ja, natuurlijk”

  1. jotemo said

    Ik heb het een paar dagen verwaarloosd, maar morgenochtend trek ik gewis de natuur in, want ik wil ook zo’n tijger ontdekken. Op mijn tochten ontmoet ik vooralsnog alleen maar onnozele beesten.

  2. Door said

    Wat een rustgevende wandeling zo te zien. Tot dat die tijger natuurlijk je pad kruiste 🙂

  3. maarten said

    Lunetten of lijkt het er alleen op?

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: vergis je niet, deze tijger is ook aardig onnozel hoor.
    @ Door: haha, ja toen werd het oppassen geblazen!
    @ Maarten: that’s the place, heel goed!

Geef een reactie

