Fink

augustus 9, 2009

Nog 3 weken en dan is het zover: dan ga ik eindelijk een weekje weg. Naar Vlieland, voor wat struinen door de duinen, soezen op het zand en feesten op een festival. Een van de acts die ik daar ga zien is Fink. En Fink is heerlijk. Dit nummer bijvoorbeeld lijkt me een prima theme-song voor als ik daar loop te mijmeren, een zachte bries die met mijn haar speelt, zon die mijn huid warmt, een grasspriet in mijn mondhoek, blote voeten door het zachte zand.

4 Reacties to “Fink”

  1. maarten said

    Die clip maakt die muziek wel… iets anders dan ik met alleen muziek had gehoord.

    Ja, mooi weer, dat hoop ik ook. Vandaag heb ik min of meer afgesproken dat ik er ga vrijwilligeren, dus laat het maar mooi weer zijn šŸ™‚

  2. jotemo said

    ā€¦ de regen die met bakken uit de lucht valt, bliksems die door de wolken graaien ā€¦ Neem me niet kwalijk. Ik kon het weer niet laten. Serieus nu: Ik duim voor je en hoop dat je dromen waarheid worden.

  3. rudy kaals said

    Fink, yeah!! Tweemaal in Berlijn gezien. Tweemaal genoten!

  4. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: ja daar verbaasde ik me ook een beetje over! Leuk dat je ook gaat, tot daar dan! šŸ™‚
    @ Jotemo: hahaha, dank je!
    @ Rudy: ja ben heel benieuwd naar zijn set, wordt vast heel tof! Ben hem ook gaan luisteren omdat jij hem tipte. Is mooi!

Geef een reactie

