Brute kunst

augustus 13, 2009

Buiten Fink komt er nog veel meer leuks op Into the Great Wide Open, dat intussen overigens is uitverkocht! Dus ik hoop dat jullie je kaartjes allemaal al hebben. Anders kun je je nog als vrijwilliger opgeven zoals hij ook deed. Dan kun je bijvoorbeeld mee genieten van dit maffe bandje:

6 Reacties to “Brute kunst”

  1. jotemo said

    Dan klik ik eens op een video en dan krijg ik het volgende te lezen:
    “Deze video is vanwege auteursrechtbeperkingen niet beschikbaar in je land.”
    Daar zijn we dan mooi klaar mee.

  2. Thérèse said

    Hier opent hij wel! Vreemd. Hé Quirk, zovast veel plezier gewenst, hè!!!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: nee maar, zitten ze daar in Vlaanderen nog meer op de censuur dan hier in Nederland? En wij hebben al zo’n last van Brein.
    @ Thérèse: Heel vreemd ja! En bedankt alvast!

  4. jotemo said

    Naar ik verneem zijn er op YouTube een groot aantal filmpjes verwijderd, wegens problemen met Sabam (de Belgische vereniging van auteurs, componisten en uitgevers). Waarschijnlijk is het onbereikbaar zijn van dit filmpje daar ook een gevolg van.

  5. Cisca said

    Haha, ik krijg hem ook niet geopend…

  6. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo en Cisca: nou ja! Waar is de openheid van het internet gebleven?? En het is niet alsof dit nou zo’n bekende of controversiële band is.. Ik vraag me af of ie in China wel werkt, haha.
    Misschien doet deze het wel?

Geef een reactie

