Ziektekiemen

augustus 15, 2009

pillenGoed. Ik wilde het hier dus niet over gaan hebben. Want er wordt al veel te veel over gezegd. En paniekerig over gedaan. Er wordt over de meest bizarre maatregelen nagedacht. Terwijl het toch echt niet erger is dan normaal. Dat virus. Waar ik het dus niet over ga hebben. Want ik ben het helemaal beu. Ik vind het van de zotte dat er voor elke Nederlander twee vaccins zijn ingekocht.

Eén zou immers toch genoeg moeten zijn? En hoe groot is de kans nou dat IEDEREEN ermee besmet raakt? Was deze enorme uitgave nou echt nodig? Midden in een economische crisis? Waardoor we volgend jaar nóg meer zorgpremie kunnen gaan betalen? Er zijn nu 1500 mensen die het hebben of gehad hebben. Terwijl die andere ziekte dit jaar al 2026 patiënten heeft opgeleverd. Maar daar maakt nauwelijks iemand zich zorgen over. Volgens mij is de farmaceutische industrie er prima in geslaagd de nodige angst te zaaien. En is dat ook het énige wat er echt aan de hand is.

Mensen, zijn we nou niet gewoon ontzettend aan het overdrijven met z’n allen?

Ik word hier echt strontziek van.

4 Reacties to “Ziektekiemen”

  1. rudy kaals said

    Op mijn verjaardag wenste een vriendin me schweinegrippe, AIDS, teelbalkanker en een verkoudheid. Ik kon er wel om lachen.. overigens vertelde ze dat er tegenwoordig Schweinegrippeparties zijn, waar je hetw virus alvast op kunt lopen, zodat je eventuele toekomstige mutaties zult overleven.. ja. Zo gek nog niet. Of wel.. In ieder geval heb ik vandaag een tetanusprik gehad. Daarover later meer.. truste. 😉

  2. pepperfly said

    Hm..die verlenging van de zomervakantie klinkt nog niet zo verkeerd…

  3. jotemo said

    Ik maak me voorlopig niet al te veel zorgen, maar als er een prik beschikbaar is, zal ik die toch halen.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ehm, ok. 6:14, mooie tijd trouwens. 😉 Maar tetanusprik? Ben je gebeten?
    @ Pepperfly: jij kunt toch zeker niet wachten weer te beginnen?? 😉
    @ Jotemo: ik maak me ook geen zorgen en denk ook niet dat ik een prik ga halen.

Geef een reactie

