Ellende

augustus 21, 2009

vaarwel_ellendige_wereld_katHet leven is een doorlopende afwisseling van mooie en vervelende momenten en het gebeurt niet zelden dat die twee nogal kort na elkaar komen. Terwijl ik nog volop liep na te genieten van Them Crooked Vultures kreeg ik een telefoontje van Tattoo girl. Het zielige katje, dat maanden bij haar onder de bank gewoond heeft en nu eindelijk uit haar schulp kroop, is ongeneeslijk ziek. En alsof dat niet klote genoeg is is er ook een kans dat haar andere kat (die hier bovenaan mijn blog prijkt) dezelfde ziekte heeft opgelopen. Maar daar gaan we voorlopig nog niet van uit natuurlijk! Tattoo girls grote dierenhart is uiteraard gebroken. Dus ik duik met haar de stad in voor een welverdiende borrel. En dan krijgt u morgen echt een verslag van het concert. Want daar zit u enorm op te wachten natuurlijk.

4 Reacties to “Ellende”

  1. jotemo said

    Soms heb ik meer moeite met zieke dieren dan met zieke mensen. Het zou niet mogen natuurlijk, maar het is zo. Zes maanden geleden ben ik heel plots een van mijn katten verloren en ik heb daar nog steeds moeite mee. Ik hoop echt dat het voor die tweede kat van Tattoo girl vals alarm blijkt te zijn.

  2. rudy kaal said

    De arme beesten.. wat is het dan voor rare besmettelijke ziekte?

  3. Impa said

    Ja! Enorm natuurlijk.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: dat hoop ik ook! Want dat is toch echt ook een beetje mijn huisdier. Eentje verliezen is al erg genoeg.
    @ Rudy: Fip. Een altijd dodelijke gemuteerde vorm van buikvliesontsteking waarvan nog onbekend is hoe besmettelijk het is.
    @ Impa: inderdaad!

Geef een reactie

