Oase’s b-day

augustus 25, 2009

Gister was Oase jarig, hoezee! Afgelopen zaterdag vierden we zijn feestje. Ergens op deze foto’s is Quirk te vinden. Dan heeft u mij toch eens gezien. *grijns*

oase37

28 Reacties to “Oase’s b-day”

  1. jotemo said

    Wel, het mag gezegd: je staat er heel mooi op.

  2. maarten said

    Zullen we dan maar Wie is het spelen…

  3. pepperfly said

    Aangenaam kennis te maken! :mrgreen:

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: dank! En dat terwijl ik echt a-fotogeniek ben.
    @ Maarten: haha, ja ik zat ook al na te gaan wat mensen allemaal uit mijn blog zouden kunnen halen over mijn uiterlijk. ๐Ÿ˜‰
    @ Pepperfly: right back at ya! :mrgreen:

  5. Cisca said

    Ik denk de middelste rij helemaal rechts. Dat ben jij. Denk ik.
    Gebaseerd op …. my gut feeling.
    En op dat ik gewoon altijd gelijk heb. Dus.
    Ja. Dus. ๐Ÿ˜‰

  6. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: wat jammer toch dat je dan nu niet weet of je wel of niet gelijk hebt.
    Ik weet het wel. ;p

  7. Nicoleke said

    Ik dacht hetzelfde, middelste rij en dan helemaal rechts. Waarom wil je eigenlijk anoniem zijn?

  8. rudy kaals said

    middelste rij rechts..? ik dacht van niet..

  9. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: dankjewel trouwens dat je meteen denkt dat ik het mooiste meisje ben.
    (Oe, betekent dat nou dat ik dat dus niet ben?? Of dat ik een enorm ego heb??) haha
    @ Nicoleke: jij ook bedankt, haha, wat een eensgezindheid onder de dames.
    Ik vind het fijner om anoniem te zijn omdat ik soms vrij persoonlijke dingen schrijf of wil schrijven en dat makkelijker gaat als je veilig achter een muurtje zit. En ik niet zo nodig op het internet hoef maar dit toch wel heel leuk en gezellig vind. En ik het zo toch nog stiekem over werkgevers en collega’s kan hebben zonder dat ze zeker weten dat ik het ben. ๐Ÿ˜‰ En inderdaad, omdat ik niet zo fotogeniek ben. Mensen die ik ken weten (over het algemeen) toch wel wie quirk is en mensen die me niet kennen die hoeven dat ook niet te weten. Zo blijft het nog een beetje mysterieus.

  10. rudy kaals said

    Ik dacht namelijk… 2e rij, 2e van rechts…? Toch?

  11. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: je dacht toch zeker niet dat ik echt antwoord ging geven over welke foto van mij is hรจ? Blijf maar lekker raden allemaal. :mrgreen:

  12. Maz said

    Grrrr. Ik weet van een aantal foto’s dat jij het niet bent. En dan heb ik het niet alleen over de mannen. Die middelste rij helemaal rechts bijvoorbeeld. En onderste rij laatste twee foto’s. Die niet. Maar welke wel..
    Het ziet er in ieder geval erg gezellig uit!

  13. GLP said

    @creatiefmetquirk: bedankt ;-)!

  14. creatiefmetquirk said

    @ Maz: Shit, daar had ik niet aan gedacht, dat jij nog wel eens deductie zou kunnen uitvoeren!
    @ GLP: Graag gedaan! ๐Ÿ˜‰

  15. creatiefmetquirk said

    @ Frank: ja dat is easy gezegd natuurlijk.

  16. Frank said

    Ik hoefde er alleen maar
    je kersenoorbellen bij te halen.

  17. creatiefmetquirk said

    @ Frank: haha, je bent op onderzoek gegaan!
    Er zit ook nog een andere tip in, maar dan moet je ook op onderzoek en wel ergens anders.
    Eigenlijk zou ik je comment nu natuurlijk weg moeten halen.
    Maar vooruit.
    Degenen die er die moeite voor willen nemen die gun ik het dan ook wel.

  18. Frank said

    Ja, ik ben op onderzoek uitgegaan.
    Twee pagina’s verder.

    Wat dat betreft ben ik
    een echte Sherlog Holmes.

    Nu is het wel genoeg.
    Zo nieuwsgierig zijn we nu ook weer niet.

  19. creatiefmetquirk said

    @ Frank: jahaaa, dat speurdersoog heb je natuurlijk aan al dat fotograferen overgehouden Sherlock. ๐Ÿ˜‰
    Maar volgens mij heb ik nog nooit zo veel comments gehad, dus nieuwsgierig zijn jullie toch aardig. ๐Ÿ˜‰

  20. guronaqi said

    Wat een leuke collage. Ik herken verschillende mensen, inclusief Quirk. Wie biedt? ๐Ÿ˜‰

  21. creatiefmetquirk said

    @ guronaqi: zeg! Ik ben niet te koop! Haha.

  22. Susy said

    Oh Quirkie.
    Ik weet precies wie jij bent.
    Met je hoofdloze foto in mijn achterhoofd,
    weet ik je postuur en de lengte en dikte van je haar.
    En. Dus. Vierde rij, helemaal rechts.
    Meisje van de zijkant.
    Zelfs in een collagefoto een beetje verstopt dus.

  23. Susy said

    of toch niet…

    ach, whatever.

  24. knofje said

    Tjonge zeg..
    Okay: je bent geen man -flapflapflapperdeflap, helft van het bord leeg.
    je bent niet zwanger -flap.
    Of je een bril hebt, weet ik niet, bruin, zwart, blond weet ik niet. Je wekt de indruk dat je niet heel vaak op de foto’s staat. Hmm.
    Ah toe pleaeaeaaase? Mogen we ’t alsjeblieft weten- mailen mag ook ๐Ÿ˜‰

  25. creatiefmetquirk said

    @ Susy: haha, wat zie ik nu? Een Susy die aan zichzelf twijfelt? Wie had dat ooit gedacht? Ik zeg niks!
    @ Knofje: wie zegt dat ik niet zwanger ben? ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

