Creatief met nerd

augustus 26, 2009

DSC01484

Ja, ik vind het fijn als mijn sokjes bij elkaar hangen aan de waslijn. Da’s gezellig. Hoe zou u het vinden ruw van uw tweelingbroer gescheiden te worden?? En ja, ik hou van gekleurde sokjes. Mag ik ook een beetje kleur in mijn leven??

11 Reacties to “Creatief met nerd”

  1. Marianne said

    hahahaha…je bent zeker errrrrug druk…..??? Aan ’t “voorwerken” voor volgende week zeker, of aan ’t “nawerken” van deze week…;-)

  2. creatiefmetquirk said

    Ben nog aan het nawerken van de interviews inderdaad. Aan het voorwerken ben ik nog niet eens toegekomen, dus misschien wordt het hier toch een weekje stil.. 😦

  3. rudy kaals said

    Dat ziet er gezellig uit!

  4. jotemo said

    Nu ik dit gezien heb, denk ik niet dat er op mijn blog ooit een foto van mijn waslijn zal verschijnen.

  5. knofje said

    Hahaha! Het moet gezegd worden: je hebt de mooiste, meest fleurige waslijn van blogland!

  6. Marianne said

    Och, je stuurt gewoon elke dag een foto van Vlieland, of Utrecht, of Houten, dan zijn wij ook weer tevreden 😉

  7. Susy said

    Ziek.
    Ziek in je hoofd.

    (dat hoofd dat ik niet mag zien)

  8. maarten said

    Nog een kenmerk voor het wie-is-het-lijstje. Elke dag een ander kleur sokken.

    Lijkt me trouwens wel verduveld makkelijk. Ik zoek me elke ochtend in het schemerdonker een breuk naar twee bij elkaar passende sokken, en aangezien ze grotendeels donkerblauw of zwart zijn is dat nogal een puzzel.

  9. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly: gelukkig, dank je. 🙂
    @ Rudy: ik ben zo gezellig joh.
    @ Jotemo: ik denk dat de meeste mensen meer een waslijn hebben zoals jij.
    Schaam je niet.
    @ Knofje: gelukkig ben ik nog ergens de beste in. 😉
    @ Marianne: ik wil eigenlijk wel een weekje afkicken van dat vervloekte internet. Het zal me nog zwaar vallen!
    @ Susy: georganiseerd. Georganiseerd in dat hoofd dat je in de vorige post ziet. ;p
    @ Maarten: ik weet niet of je mijn hoofd aan mijn sokken kunt herkennen. 😉
    Dat is trouwens wel precies de reden waarom ik ben overgestapt op gekleurde sokken: ik had allemaal verschillende zwarte en het uitzoeken daarvan duurde me te lang. Dit is ideaal!

  10. Sine Metu said

    u mag!

    ik doe het niet.

    ik hou nochtans ook van gekleurde sokken.

Geef een reactie

