Wist u dat…

augustus 27, 2009

question mark* mijn waslijn met sokken en het zoekplaatje van mijn gezicht nieuwe bezoekersrecords hebben opgeleverd?
* lange mensen op skeelers echt géén gezicht zijn?
* Terwijl ik toch overal gezichtjes in zie?
* ik op één dag mijn twee lievelingscollega’s kwijt raakte?
* er vandaag weer enorm veel mooie luchtjes waren maar ik mijn camera vergeten was?
* u daarom een ‘wist u dat’ blogje voorgeschoteld krijgt?
* ik eindelijk vakantie heb?
* maar ik eerst nog drie dagen hard voor werkgever nummer 3 moet werken?
* ik per half november zomaar ineens een echte fulltime editor wordt? 🙂
* terwijl ik nu eigenlijk alleen maar knip en plak?
* en die mensen die me die baan geboden hebben dat ook gewoon weten?
* maar het wel voor een paar maanden is omdat ik een zwangere collega vervang?
* maar ik daarna wel twee dagen per week kan blijven?
* ik die economische crisis dus nog steeds aardig weet te ontwijken?
* ik me daar enorm over blijf verbazen?
* ik op de fiets volgens mij enórm chagrijnig kijk?
* maar ik het stiekem wel heel fijn vind om op de fiets naar mijn werk te gaan?
* vooral als ik lekker hard kan rijden?
* ik alleen wel overweeg een mondkapje te gaan dragen?
* om te voorkomen dat er beestjes in mijn mond vliegen?
* ik beestjes in je mond echt heel smerig vind?
* vooral als ze nog net niet je keel in zijn geglipt maar je weet dat dat de enige optie is omdat je ze ook niet meer uit je mond gevist krijgt?
* Ik nu een beetje misselijk ben geworden van mijn eigen schrijfsels?
* gesproken over mondkapjes, de mexicaanse griep inmiddels ook in mijn vriendengroep opgedoken lijkt te zijn?
* de mensen die zaterdag op mijn ‘het-is-geen-feestje’ komen zich geen zorgen hoeven te maken, omdat de zieke (natuurlijk, want ziek) niet komt maar ik haar ook nog niet gezien heb dus zelf niet ziek kan zijn?
* ik me enorm verheug op de nieuwe horrornight morgen?
* (een horrornight, voor de nieuwen onder u, dus inhoudt dat we met een groep meisjes horrorfilms gaan kijken)
* ik op de horrornights als één van de koelste kikkers te boek sta omdat ik vooral heel hard moet lachen meestal?
* ik nu maar stop met ‘wist u dat’-jes omdat ik anders over een uur nog onzin aan het uitkramen ben?

6 Reacties to “Wist u dat…”

  1. jotemo said

    Je lijstje ─ zeg maar lijst ─ is zo uitgebreid dat ik daar niets aan toe te voegen hebben en je alleen maar succes en plezier toewens.

  2. creatiefmetquirk said

    Dank. Heb jij koninklijk bloed in je aderen? 😉

  3. Brit said

    Twee dingen:
    – Yuk, beestjes op de fiets, wordt er hier ook al bijna misselijk van.. daarom fiets ik ook nooit hard, want dan ga ik hijgen en dan moet mijn mond open, ha, ha
    – Gezien de promotie zal ik effe mijn bankrekeningnummer doorgeven voor dat enorme huwelijkscadeau wat ons te wachten staat 😉

  4. creatiefmetquirk said

    @ Brit: wacht nog maar even met dat rekeningnummer.
    Promotie gaat pas half november in. 😉

  5. jotemo said

    Dat koninklijke meervoud is aan mijn aandacht ontsnapt en overigens maar gedeeltelijk gelukt, merk ik.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: misschien ben je een halfbloedje. 😉

Geef een reactie

