Stresssssssss

augustus 28, 2009

stressJa het mag dan vakantie wezen, maar rust ho maar! Er moest immers nog even een tentje geregeld worden – check. Dat wordt spannend maandag, ik hoop dat ie eenvoudig op te zetten is. En een luchtbed – check. Want zo’n matje is leuk bedacht hoor, en lekker licht om mee te nemen, maar het ligt voor geen meter! En een pomp. En boeken. En de nieuwe elpee van Motorpsycho. Wit vinyl, ya gotta love it! En een kabeltje om mac aan stereo te verbinden voor feestje kom-een-biertje-drinken-ding. En 20.000 boodschappen voor feestje kom-een-biertje-drinken-ding – pas een klein beetje check. En de boel een beetje aan kant gemaakt worden te huize Quirk – nog helemaal niet check. En nog zeker zes artikelen geschreven worden tussen nu en maandagochtend – daar wil ik niet eens over nadenken want zozeer niet check. En nog wat zus-gaat-bijna-trouwen dingen geregeld worden – geen commentaar want zus leest hier ook check. Zeven blogs vooruit geschreven worden zodat mijn trouwe lezers geen dag zonder Quirk hoeven want als ze weg zijn komen ze vast nooit meer terug – nog lang niet check. En nog allemaal kleine dingetjes zoals foto’s van toestel gooien om plaats te maken voor nieuwe, nieuwe muziekjes op mp3, spullen pakken, reis uitzoeken etc., – ook nog lang niet check.

Ik denk dat ik maandag mijn vakantie op Vlieland begin met een dagje slapen.

Als het me dus lukt om die tent op te zetten…

10 Reacties to “Stresssssssss”

  1. jotemo said

    Zelf tref ik ook voorbereidingen, maar toch ben ik niet van plan om blogs vooruit te schrijven. In ’t voorjaar gaf ik zes weken geen teken van leven en ik heb daar nauwelijks nadeel van ondervonden.

  2. pepperfly said

    Wooooo….maar ik vind het in het geheel niet erg dat je vooruitgeschreven hebt (al doe ik dat zelf uit verregaande luiheid dus nooit)! Chapeau! En fijne vakantie natuurlijk…met vlot op te zetten tenten!

  3. frank said

    Toen ik een maand weg was
    en daarna terugkwam, had ik
    vreemd genoeg meer lezers.

    Vlieland.
    Been there, done that.

    Maar voor Oud & Nieuw
    ben ik weer uitgenodigd.
    Voor 12,50 per slapeloze nacht.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: kijk, dat zijn nog es goeie fans!

    @ Pepperfly: Ehm, ja, maar dat is dus nog niet gebeurd hรจ, dat vooruitschrijven… Dat staat nog op de to-do-list. Onderaan.
    Ik heb het ook gedaan toen ik in Londen was. Maar dat waren maar drie dagen. Ik weet niet of ik in een keer genoeg te melden heb voor zeven dagen, gezien dat vaak bij een dag al een uitdaging is. ๐Ÿ˜‰

    @ Frank: en aan wie heb je dat te danken Frank?
    Inderdaad.
    Graag gedaan.
    Dus ik verwacht aardig wat doorverwijzingen van je. ๐Ÿ˜‰

    Oud en nieuw is gelukkig maar een nacht
    waarin over het algemeen
    toch weinig geslapen wordt.
    Maar wel leuk om het daar te vieren.

  5. frank said

    Je was de enige niet, Snazzy.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Frank: no kidding.

  7. rudy kaals said

    Ow dus je gaat volgende week Fink zien.. niet slecht! En laat je niet gek maken quirk.. nerreges goed voor!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ja! ๐Ÿ™‚ heel veel zin in. Ik laat me niet gek maken nee, ben al gek genoeg van mezelf. ๐Ÿ˜‰

  9. Brit said

    Misschien zit het wel zo dat als je de spanning opbouwt door 7 dagen niks te schrijven, de lezertjes zooooo nieuwsgierig zijn wanneer er nou eindelijk weer eens wat komt, dat ze straks aan je lippen hangen!!! Ik zou het gewoon proberen..
    Enne die dingetjes regelen voor zus wil ik best van je overnemen hoor, zeg het maar ๐Ÿ˜‰

  10. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ja.. misschien werkt dat wel. Maar ik wilde zo graag een jaar lang volhouden elke dag te posten. ๐Ÿ˜ฆ Maar ik denk dat ik dit experiment toch aan zal moeten gaan. Gezien ik morgen ook nog 6 interviews moet uitwerken. En het nu bijna 5 uur is..
    Maar goed, die stripper bel je dus zelf even? ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

