En spelende vrouw… II

augustus 30, 2009

party-messwat heb je nu weer geleerd?

* Dat ik hele fijne, lieve, leuke vriendjes en vriendinnetjes heb.
* Dat ik dus niet de enige ben die mijn huisje en mijn uitzicht geweldig vind.
* Dat bier op vinyl best plakt (de vloer, niet de elpee)
* Dat er best veel sigaretten in één asbak passen.
* Dat 84 bier, 6 flessen prosecco, 6 flessen rosé, 4 flessen rood, 2 vodka, 1 jagermeister en 1 whiskey toch nét iets teveel was…
* Dat ik ook nog een jaarvoorraad chips over heb.
* Dat nacho’s met kaas prima party-food zijn. Hmmmm, nacho’s….
* Dat Horrormeisje een fascinatie voor seriemoordenaars heeft (wie had dat gedacht…)
* Dat mijn overbuurvrouw graag wil slapen om 12 uur, omdat de buurman gister ook al een feestje had dus ze toen ook al niet geslapen had want hij van daarnaast had dus een feestje gister maar prima dat ik een feestje houd hoor maar die van daarnaast had gister ook een feestje dus of ik de ramen dicht kon doen want dan kon ze slapen want gisteren kon ze niet slapen want toen had de buurman ook al een feestje.
* Dat mijn ramen blijkbaar prima isoleren.
* Dat James First baalt van de boom die precies tussen mijn balkon en de Galgenwaard staat.
* Dat Oase en de GLP de echte die-hards zijn.
* Dat Paul Auster best veel boeken geschreven heeft.
* Dat het feit dat het nu 5 uur ’s ochtends is best als excuus mag dienen voor het feit dat jullie alwéér een lijstje van me voorgeschoteld krijgen.

* Dat het ‘het-is-geen-feestje’ toch best wel een feestje was. 🙂

9 Reacties to “En spelende vrouw… II”

  1. rudy kaals said

    Jij feest wat af deze week! Ik was dit weekend ook weer eens het fuiven. Niet dat het feit dat twee mensen zich op een vrijdag danwel zaterdagavond onafhankelijk van elkaar bedrinken toeval heten mag.. maar toch eej. Zou ik je trouwens ergens mee mogen feliciteren?

  2. Nicoleke said

    Klinkt helemaal goed… zie je wel!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: dat valt reuze mee heb maar 1 feestje gehad? Maar komende week, dat wordt één groot feest. 😀
    Natuurlijk mag je me ergens mee feliciteren! Waarmee?
    @ Nicoleke: ja was heel leuk. Dan voel ik me ook ineens een zeur, haha. Dus wie weet komen er nog wel meer feestjes. Ik geloof dat mijn huis ook meteen is geconfiskeerd voor oud en nieuw.

  4. maarten said

    Welke Auster boeken heb je nu gekregen?

  5. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: ik heb er nu vijf, ik weet de titels effe niet uit mijn hoofd, laat ik je weten als ik weer thuis ben.
    @ Pepperfly: that’s me! 😉

  6. maarten said

    Goed idee. Kijken of we kunnen ruilen, ik heb er twee thuis en nog meer gelezen, maar hoop nog altijd dat er nog een is die ik niet ken.

  7. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: kom ik op terug! Ik weet ook niet hoeveel ie er geschreven heeft eigenlijk.
    @ Rudy: ja sorry, dat was flauw. Je mag me de 8e feliciteren met mijn verjaardag, je mocht me in april feliciteren met mijn nieuwe huisje (maar dat heb je volgens mij ook al gedaan) en je mag me feliciteren met een nieuwe functie per half november, maar dat heb je volgens mij ook al gedaan. Maar de verjaardag is dus de 8e. Dan wordt Quirk alweer 33…

Geef een reactie

