Jammerrrrrr….

september 1, 2009

Vlieland-001-(25)En toen was de traditie verbroken… Ik heb een dag overgeslagen.
Ik stond immers met mijn tent te worstelen (wel anderhalf uur) en vervolgens met mijn voetjes in de zee (wel anderhalf uur). Voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben dus nu op Vlieland. 😀
Vandaag en gisteren heerlijk gewandeld over het strand, door de duinen, door het dorp, door de bossen, langs de vuurtoren. Even onthaasten en de geur van denneappels gemixt met zeezout opsnuiven.
En vanaf vrijdag natuurlijk Into the Great Wide Open. De eerste stadsgenoot is al gespot, dat wordt nog gezellig hier.
De komende dagen zult u Quirk dus regelmatig moeten missen. U krijgt nog twee posts van mij en daarmee zult u het moeten doen tot 7 september. Dan is Quirk weer thuis.

7 Reacties to “Jammerrrrrr….”

  1. Marianne said

    Geniet jij nu maar lekker van je welverdiende vakantie, wij zijn én blijven je trouwe lees-fans, ook na een weekje zonder quirk…;-)

  2. Brit said

    Jaaa, ik mistte ‘m al, ha, ha. Maar geef niks hoor, enjoy the beach & music, take it easy en tot de 7e!

  3. Cisca said

    Nou vooruit. Ik kan wel een paar dagen zonder. Een paar. Niet teveel.

  4. maarten said

    Als je je tweets gewoon als microblogs beschouwd is er niets aan de hand.

  5. rudy kaals said

    Denneappels, zeezout en vrijdag nog Het Groote Weide Open.. geniet er maar van!

  6. rudy kaals said

    of is het Wijde_?? OPffff.. Niederländisch: ist schwer!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: niet getreurd, het wordt niet een hele week zonder Quirk hoor!
    @ Brit: dank, ga ik zeker doen.
    @ Cisca: nee hoor, ik ben zo wer terug en in de tussentijd krijgen jullie er nog 2.
    @ Maarten: ja vooruit, dat telt ook natuurlijk. Dus allen: volgt Creatiefmtquirk (inderdaad, zonder e) op Twitter!
    @ Rudy: het is beide, want het is wijde, maar op een weide. 😉 Und Deutsch ist noch viel schwererder! 😉

Geef een reactie

