Er zit een man in de kerk

september 5, 2009

Dit keer zie ik geen gezichtje maar een hele man. Ziet u hem ook?

DSC01507_2

13 Reacties to “Er zit een man in de kerk”

  1. pepperfly said

    Jazeker. En ik zie een klein vrouwke naar ‘m staren. (Of ben IK nu helemaal mesjokke? Vast wel…)

  2. Marianne said

    Zie hem ook en ’t lijkt ook nog een priester…hahaha…dus klein vrouwke…forget it!

  3. Maz said

    Boehoe! Ik zie hem niet. En haar ook niet.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly, Maarten en Marianne: hahaha, die tweede was me nog niet opgevallen zelfs! Hihi, klein manneke.
    @ Maz: look into the light Maz, look into the light! 😉

  5. pepperfly said

    Net als dat menneke, Maz…look at the light! :mrgreen:

  6. huisgenootje said

    een beetje een “wc-deuren” man. maar vrouwtje/priester..?? dat gaat me niet lukken.

  7. huisgenootje said

    ik zie wel twee gezichtjes met een snor!

  8. creatiefmetquirk said

    @ Huisgenootje: vrouwtje/menneke staat naar de wc-man te kijken. Haha, en die twee gezichtjes met snor zie ik nu ook!

  9. Maz said

    Ja hebbes! Vrouwtje is dan dat rondborstige torentje iets naar links?

  10. creatiefmetquirk said

    @ Maz: you got it!

Geef een reactie

