Ik heb er een hard hoofd in

september 11, 2009

Nu wilde ik eigenlijk een hele gezichtjes-op-Vlieland-post maken. Ik was er al helemaal op ingesteld om alle gezichtjes daar te spotten en vast te leggen. Maar er waren er geen! Of misschien was ik gewoon te ontspannen en lieten mijn neuroses me even met rust, dat kan ook. Hoe dan ook, ik heb alleen dit exemplaar. En dat is wel een beetje voor gevorderden. Of mensen die dit boek in huis hebben.

DSC01583

Ik ga volgende keer gewoon een nieuwe poging doen hoor. Heb ik meteen een goeie smoes om terug te gaan. 😉

3 Reacties to “Ik heb er een hard hoofd in”

  1. rudy kaals said

    een gnoom tot boom.. is toch ok mooi!

  2. pepperfly said

    Ik vinnem wel een beetje droevig… 😦

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: zeker, ik vind hem heel mooi!
    @ Pepperfly: ik vind hem eerder een beetje grumpy dan droevig. Als een chagrijnig oud mannetje.

Plaats een reactie