Weg

september 14, 2009

Stoomtreinen_openingsfotoHet eiland is uit mijn bloed, de zon uit de hemel gedonderd, de feestjes achter de rug.
Vakantie is alweer bijna vergeten en alles is weer zoals vanouds.
Net alsof er geen pauze is geweest.
De stoomtrein raast voort en ik voel me even onuitgerust als drie weken geleden.
Deadlines dringen zich op.
Het donker komt er weer aan.
Every high has its low.
My low is here.

(Niet te verwarren met Milow).

(En morgen is het wel weer over hoor).

14 Reacties to “Weg”

  1. rudy kaals said

    Ow.. du arme! Mensch, lees je eigen verslag nog eens door. Wellicht dat je daar energie uit kunt putten!!

  2. maarten said

    Had dan naar Heerenveen gegaan. Dat had een stuk geholpen πŸ™‚

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: zoals gezegd, vandaag is het alweer over. Maar dat verslag hou ik nog maar even bij de hand. πŸ˜‰
    @ Maarten: hahahahahahaha, waar komt jouw obsessie met Heerenveen toch vandaan? Maar dit berichtje over Heerenveen alleen al helpt een stuk inderdaad. πŸ˜‰

  4. Cisca said

    Stom he, hoe je zo snel kan vergeten dat je laatst nog heel gezellige dingen hebt gedaan…

  5. pepperfly said

    Over ruim vier weken weer herfstvakantie :mrgreen: !

  6. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: ja dat gaat echt snel!
    @ Pepperfly: damn, ik had leraar moeten worden!

  7. Brit said

    Ach, over 3,5 week weer een ander leuk feestje!

  8. creatiefmetquirk said

    3,5 week al?? Dat gaat hard!

  9. maarten said

    Jij wil een onderwerp voor een stukje, dan floept er iets in mijn hoofd. In dit geval Heerenveen. Ik ben er ook nooit geweest, al heeft mijn trein (intercity Leeuwarden – Westen des Lands) er een keer stil gestaan.

  10. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: wat was dat ook alweer, over dat tekentje voor ironie? πŸ˜‰ Ik heb er trouwens volgens mij ook wel eens stilgestaan, in Heerenveen. Volgende keer maar es uitstappen dan.

  11. maarten said

    Misschien het spaanse uitroepteken Β‘ invoeren als ironieteken, bij gebrek aan iets op het toetsenbord?

  12. creatiefmetquirk said

    Briljante optie. Een i dus. πŸ˜‰

  13. Bambi alias chef alias inge said

    hahaha, zoek ik een foto van een stoomtrein voor mijn werk- kom ik op jouw blog uit. Je was score numero uno. Te grappig. maar heb meteen je blogs weer bij gelezen, je bent een talentje. Als onze site de lucht in is, misschien een gastoptreden van jou? πŸ™‚

  14. creatiefmetquirk said

    Maar natuurlijk ben ik numero uno! Haha. Leuk dit! Dank je babe, voor gastoptredens ben ik altijd in. Volgend jaar heb ik immers ook weer drie werkegevers nodig. πŸ˜‰

Geef een reactie

