Nieuwsvervaging

september 16, 2009

Niet alleen mijn vakantie is snel vergeten, het nieuws ook. Trok mijn blogje over Patrick Swayze gisteren nog 235 bezoekers, vandaag nog maar 66. Morgen zal ook hij wel vergeten zijn…

dirtydancing(1)

5 Reacties to “Nieuwsvervaging”

  1. Nicoleke said

    Ik keek gisteren nog even naar Ghost.
    En ik luisterde ook nog even naar She’s like the wind.
    Dus.
    Ik vergeet m niet.
    🙂

  2. jotemo said

    Ik heb in geen week iets over Michael Jackson vernomen. Is hij dood misschien?

  3. Cisca said

    De mens vergeet snel…

  4. pepperfly said

    Ah! Maar NOOOOOOIT sterft Dirty Dancing!!! (Zolang de dvd het blijft doen….gelukkig worden die dingen niet zo snel grijs!)

  5. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: gelukkig maar. Eigenlijk… eigenlijk is hij nou natuurlijk ook like the wind… haha cheesy! 😉
    @ Jotemo: nee toch? Ik zag hem net nog op tv.
    @ Cisca: yup..
    @ Pepperfly: Nee! En zelfs als de dvd het niet meer doet kan ik hem nog in mijn hoofd afspelen!

Geef een reactie

