Eetdate

september 22, 2009

Het is alweer een tijd geleden dat Mooimeisje en ik elkaar gezien hebben. Zij is intussen Master geworden, we zijn allebei jarig geweest. Hoog tijd dus om dat alles te vieren. Dus gaan we vanavond onze traditie van samen eten maar weer es voortzetten. Geen tijd om te bloggen dus! En waar gaan we dan eten vraagt u? Nou, hier:

4 Reacties to “Eetdate”

  1. maarten said

    Smakelijk eten dan! Vooral de gehaktballetjes kan ik aanbevelen daar. 🙂

  2. creatiefmetquirk said

    Dank! Ik had zalm en die was ook erg lekker. De soepjes doen het ook altijd goed bij mij.

  3. Cisca said

    Hmmm, lekker… Wie weet kan ik over een paar weken ook wel!

  4. creatiefmetquirk said

    Moet je zeker doen! Leuk café, leuke bediening, lekker eten en het kost geen drol.

Geef een reactie

