En-daarom-ben-ik-single filmpje!

september 25, 2009

5 Reacties to “En-daarom-ben-ik-single filmpje!”

  1. jotemo said

    Ik sta kennelijk nog nergens, want ik moet nog aan de eerste stap van fase 1 beginnen.

  2. knofje said

    Oef. Ik word er bijnahelemaalmaarnetnietdepressief van. Moet dus gaan werken aan het helemaal, deeply content tevreden zijn being alone! En dan slechts wachten wat het effect is 😉 Heh. Toch weer een opluchting!

  3. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: blijf daar ook maar, wel zo veilig!
    @ Knofje: ik ben deeply content tevreden met being alone, maar eigenlijk heeft dat weinig effect. 😉
    @ Frank: ja.

  4. maarten said

    Het hele filmpje is dus terug te brengen tot een woord: knipperlichtrelatie.

Geef een reactie

