Het virus

september 27, 2009

Halve_maan_09-02-2003Gisteren werd ik er bijna door gegrepen. Dat virus. Waar mijn omgeving het de laatste tijd weer zoveel over heeft. Ik begreep die commotie eerst eigenlijk niet zo, maar gisteren voelde ik ineens diezelfde onrust. Ik liep buiten op straat, het schemerde nog, een bleke gele halve maan hing dicht boven de horizon. De straten waren nagenoeg verlaten, uit huiskamerramen scheen het blauwe geflikker van televisies. De temperatuur was nog heerlijk, zo’n nazomerdag die net begint af te koelen. En toen sprong die gedachte ineens in mijn hoofd. ‘Het lijkt me best lekker om nu te gaan hardlopen.’ Ik schrok van mezelf, omdat ik zelfs al bijna mijn pas begon te versnellen. Ik corrigeerde mezelf snel en vervolgde mijn weg naar de snackbar.

Pff, nog maar net ontkomen aan dat hardloopvirus!

7 Reacties to “Het virus”

  1. pepperfly said

    Tsja. Het virus heeft mij ongenadig geïnfecteerd…gaat noooooit meer over. Dus pas maar op !:mrgreen:

  2. maarten said

    Hmm, ja, hier nog zo’n besmette ziel.
    Pas maar op.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly en Maarten: ja ik blijf er ver bij uit de buurt. Ik kom gewoon niet meer buiten heb ik besloten. 😉

  4. jotemo said

    Afgaand op wat ik hier allemaal zie voorbijdraven, is de microbe aanstekelijker dan de Mexicaanse griep. Ik zal allicht niet besmet raken, want ik ben immuun voor sportieve kwalen.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: ik ben er over het algemeen ook behoorlijk immuun voor, maar nu het fietsen naar mijn werk me ook goed bevalt begin ik me ernstig zorgen te maken.

  6. Maz said

    Pas op! Vrijwillig rennen is heel eng. Het schijnt dat je nooit meer wilt stoppen.

  7. creatiefmetquirk said

    @ Maz: doodeng!

Geef een reactie

