Visite

september 28, 2009

anw theekopjeBloggen is een dagelijks deel van mijn leven. Schrijf ik zelf niet (wat maar zelden voorkomt) dan lees ik wel bij mijn favorieten. En heel soms sijpelt die virtuele wereld ook mijn werkelijke bestaan binnen. Had ik eerder al een semi blind date met hem, dit keer kreeg ik bezoek van hem. Zijn blog steeg al snel in mijn top tien, maar ook in persoon beviel Der Rudy me prima. Het zal die gedeelde Brabantse achtergrond wel zijn, die zorgde ook bij Guronaqi al voor een goede klik.

Zijn pretoogjes vielen me al op zodra hij restaurant Opium binnenkwam. Ondanks dat hij niet wist hoe ik eruit zag herkende hij me meteen. Mijn verwachtingsvolle blik zal me wel verraden hebben. Zijn droge humor en charmante praatjes verdreven de zenuwen al snel. Eigenlijk had ik al vrij snel het gevoel alsof ik hem al jaren kende. Dat is natuurlijk niet zo, maar we bleken toevallig wel gemeenschappelijke Berlijns-Nederlandse vrienden te hebben. Het ’s avonds laat langs de grachten zwalken moesten we dit keer laten voor wat het was, maar wellicht dat we dat in Berlijn nog goed kunnen maken. Ik ben in ieder geval blij dat de uitnodiging nog staat. Der Rudy, ik mag hem wel.

12 Reacties to “Visite”

  1. Maz said

    Wat! Heb jij der Rudy gezien!! Jaloers….

  2. creatiefmetquirk said

    Jahaa, lucky me! πŸ˜‰ Hij was er trouwens van overtuigd dat jij en ik bevriend waren, in het echt.

  3. Impa said

    Jij hebt Der Rudy ontmoet. Respect, man.

  4. creatiefmetquirk said

    Yep. En het overleefd ook nog. πŸ˜‰

  5. rudy kaals said

    de eerste die het overleefde trouwens..

    Het was een eer waarde Quirk. En dat met die snor is nu toch nog goedgekomen. Freut mich! Bis Berlin!

  6. creatiefmetquirk said

    De eer was geheel mijnerzijds Rudy.
    Zie je bij de Molen!

  7. maarten said

    Ja, weblogmeeten is leuk! Zouden wij ook eens moeten doen πŸ˜‰

  8. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: alleen als je uit Brabant komt. πŸ˜‰

  9. maarten said

    Volgende week ga ik weer naar Roosendaal, dus als ik dan terug kom, kom ik uit Brabant πŸ˜‰

  10. creatiefmetquirk said

    @ Maarten: haha, die is mooi geprobeerd! Wij zien elkaar bij Patrick Watson, toch? πŸ˜‰

  11. Susy said

    What?
    Wat lees ik nu?
    Jij hebt Der Arsloch entgegnet?

    Stonk hij net zo erg als hij eruit ziet?

  12. creatiefmetquirk said

    @ Susy:
    ik heb niet aan hem gesnuffeld
    maar hij zag er erg clean uit
    dus zo rook ie vast ook.
    Heks. πŸ˜‰

Geef een reactie

