Bah

oktober 2, 2009

robIk heb het koud. Het is donker buiten. Het is de hele dag eigenlijk al een beetje donker buiten. Met al dat grijs. En die regen. Rob de Nijs zong er altijd wel heel vrolijk over, over dat tikken op het zolderraam, maar ik word er even niet zo vrolijk van. Wel slaperig. Ben ’s ochtends nog minder mijn bed uit te krijgen dan anders. En chagríjnig dat ik was vandaag! Poehee. Maar dat kwam niet door mij natuurlijk. Dat kwam door onbenullen die niet kunnen communiceren en mensen die overal een onoverzichtelijke puinhoop van maken. En voor mijn voeten lopen.

Dus. Dat nummer van Rob is trouwens al uit 1963. 1963!
Toen was ie al een volwassen kerel!
Wat een ouwe lul.
Mijn vader was toen pas 12.
Maar ja, ik ben ook nog een jonge blom natuurlijk.
Goh.
Ik voel me al een stuk beter.
Nu nog een proseccootje erin gieten met een lekker bloederige film op de achtergrond en De Meisjes op de voorgrond en ik kan er weer helemaal tegen.
Het is weer Horrornight, hoezee!

5 Reacties to “Bah”

  1. jotemo said

    Er liggen voor jou, jonge blom, gouden tijden in het verschiet, want over een kleine maand is het Slachtnacht, beter bekend als Halloween. Al die ouwe lullen maken zich klaar om hun tombe te ontstijgen, om op bloederige wijze wraak te nemen. Wees op je hoede!

  2. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: ja het komt er weer aan! Ik kan niet wachten! 😀
    @ Pepperfly: en hij articuleert ook zo mooi hè. 😉

  3. guronaqi said

    Ik haat regen. Dit liedje (http://www.youtube.com/watch?v=Hy7Lpcw9ucc) is dan weer wel leuk… brings back memories!

  4. creatiefmetquirk said

    Guro, Guro, die muzieksmaak van jou… daar moeten we het echt nog eens over hebben! Maar jij hebt ook flink 3fm geluisterd deze week dus? 😉

Geef een reactie

