Quirk is er klaar voor

oktober 4, 2009

Kom maar op met die herfst. Ik ben er helemaal klaar voor. Ik heb entertainment:

DSC02016

Ik heb eten:

DSC02017

Ja dat ziet u goed: karamelkruidnoten. Ze verzinnen elk jaar weer wat nieuws. Ik zag ook al gekleurde chocolade kruidnoten. Net reuze m&m’s. Ik heb mijn huiskamer een vleugje herfst gegeven:

DSC02019

Of eigenlijk heeft Modemeisje dat gedaan. Want die bracht dit bosje mee toen ze gister mijn huisje kwam bekijken en we samen naar de opening van de Architect gingen. En om zeker te weten dat ik me niet ga vervelen heb ik mijn bon van De Meisjes vandaag besteed aan dit:

DSC02020

Maar liefst 85 briljante nummers om te spelen. Neejneej is nu al jaloers. Maar dat is nergens voor nodig, want zij speelt natuurlijk gewoon mee. Bedankt Meisjes!

7 Reacties to “Quirk is er klaar voor”

  1. Marianne said

    Hmmm….dat wordt veel “thuiswerken” zeker…?…;-)

  2. creatiefmetquirk said

    Haha, ja want ik heb ook nog een mooie nieuwe printer om mee te spelen. 😉

  3. Maz said

    Nick Hornby rules! Deze kende ik nog niet. Thanks for the tip!

  4. jotemo said

    Nu nog wat gezelschap (een vriend of een beestje) en jouw herfst kan niet meer stuk.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Maz: hij is ook een van mijn favorieten. Ik kwam deze toevallig tegen, wist ook niet dat ie een nieuwe uithad. Broese had hem helaas wel alleen in hardback.
    @ Jotemo: een beestje mag helaas niet van de huisbaas, maar van goede vrienden ben ik gelukkig aardig voorzien.

  6. rudy kaals said

    Pepernoten… die van mij zijn nu alweer op. Sehnsucht!!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ik neem wel een zakje voor je mee.

Geef een reactie

