Go stamppot, go!

oktober 6, 2009

boerenkool stamppot

Er komt een nieuw zaakje in Utrecht. Dat is natuurlijk altijd leuk, maar deze vond ik wel heel apart. Aan de Nobelstraat vestigt zich binnenkort Stamppot to go. Geweldig! Waarom heb ik dat niet bedacht?? En als ik zo het menu zie (en het weer buiten) zou ik daar best wel eens vaste klant kunnen worden. Hmmm, stamppot!

Heb je het gezien Rudy? Stamppot met pastinaak hebben ze ook!

16 Reacties to “Go stamppot, go!”

  1. Krien said

    Go stamppot, go stamppot…….
    En inderdaad… waarom komen wij nou nooit op dat soort geweldige dingen? Ik ga maar eens een dagje Utreg plannen………… go stamppot!!

  2. jotemo said

    In Vlaanderen noemen wij het hutspot of hutsepot. Het is niet mijn favoriete bikkesement, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het helaas met een nogal delicate maag moet stellen.

  3. Maz said

    Ja! Hoera! Stamppot met bospeen en rucola en spekjes. Heerlijk. Of hete bliksem.

  4. Impa said

    Ik vind het wel een beetje eng dat die spekjes er met zo’n mathematische precisie over verspreid liggen.

  5. creatiefmetquirk said

    @ Krien: ja moet je doen, leuk!
    @ Jotemo: we hebben hier ook hutspot, maar dat is bij ons maar één soort stamppot.
    @ Maz: lekker! En lekker dichtbij, voor jou volgens mij ook. Heb je al de groeten van Lassaatje gekregen? 😉
    @ Impa: haha, ja da’s ‘mooi voor de foto’ denk ik. Maar deze foto komt niet van Stamppot to go, dus zij doen dat vast niet zo eng.

  6. Rosalie said

    Na, dat is briljant! Dat moeten we in Nijmegen ook!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Rosalie: ik ga mijn best doen om hun omzet te verhogen zodat ze kunnen uitbreiden naar Nijmegen. Maar dat doe ik dan speciaal voor jou hè. 😉

  8. Maz said

    @Quirk: nee nog geen groeten. Ik moet haar toch nog mailen. Dan doe ik ze wel eerst, hihi.

  9. Nicoleke said

    Stampot is zalig.
    Maar een to go, ik weet t niet hoor.
    Ik vind die to go’s altijd een beetje chemisch.
    Misschien niet waar, maar ik maak t liever zelf.

  10. creatiefmetquirk said

    @ Maz: haha, ja doe maar!
    @ Nicoleke: ik heb wel goeie hoop voor deze, dit is volgens mij wel ambachtelijk spul. Ik doe wel even een testrondje zodra ze open zijn.

  11. rudy kaals said

    Pastinaakstamppot met doperwten, hell yeah baby!

  12. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: dus jij weet al waar we de volgende keer eten gaan halen!

  13. Stamppot to go said

    Hé Creatiefmetquirk,

    Wat leuk die enthousiaste reactie van jou hier! Wij houden wel van dat soort mensen. Misschien vind je het leuk om bijv. de week voor de opening te komen testen of alles goed werkt, loopt en vooral smaakt! Kritisch blik mag dan zeker, graag zelfs.

    Leuk idee? Je bent van harte welkom.

    Mooie maandag.

    STG

  14. rudy kaals said

    Super cool, doen Quirk! Ben benieuwd en stiekem wil ik natuurlijk ook mee..!! Ik vind ze nu al sympathiek, gaan we dus heen als ik weer in NL ben.

  15. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ja leuk hè, dit? Ik ga het ook zeker doen, heb ze meteen gemaild. Kom maar gezellig mee, vinden ze vast niet erg. 😉

  16. […] Heeft u weer even wat bezigheidstherapie. Overigens ga ik morgen stamppotjes voorproeven bij Stamppot to go, dus verwacht daar binnenkort ook een stukje over. Hmmmm, stamppot, hmmmm. Geplaatst door […]

Geef een reactie

