Win-win-situatie

oktober 12, 2009

Wat is de blogwereld toch mooi! Onlangs schreef ik dit artikel over een nieuwe take-away die eraan zit te komen in Utrecht. Krijg ik vandaag een hele leuke reactie van de eigenaren. Of ik niet toevallig zin heb om voor de opening alvast te komen testen hoe het allemaal gaat en smaakt. Maar natuurlijk! Daar offer ik mij graag voor op. Binnenkort dus een sneakpeak in de keuken van Stamppot to go! 🙂

stamppot-11

15 Reacties to “Win-win-situatie”

  1. Rosalie said

    Ha, dat is mooi!
    Breng je ook even de vestiging in Nijmegen ter sprake? 😉

  2. creatiefmetquirk said

    Ja hoor, geen probleem! 😉

  3. Door said

    Wat ontzettend leuk! Heb je meteen wéér een logonderwerp:-)
    Kom hier via Nicoleke…

  4. rudy kaals said

    Die foto is echt goed!

    ps. Breda heeft den Boerenstamppot. Een heldentent!

  5. Krien said

    Heb je niet toevallig een 2e proever nodig?
    En in je eentje eten is helemaal niet leuk!
    Ik ken nog wel iemand die je graag zou willen ondersteunen, een soort PA zeg maar. Mocht je van haar gebruik willen maken, laat het maar even weten, dan krijg je haar telefoonnummer!

  6. Marianne said

    Mmmmmmmmmmmmmmm….HONGER!!!

  7. creatiefmetquirk said

    @ Door: ja Nicoleke is altijd goed voor nieuwe lezers! 🙂 Maar ik ‘kende’ jou ok al via haar en Susy. Leuk he? Ik hou van dit soort dingen.
    @ Rudy: ik krijg er trek van! Als het nog lang duurt voor ze open gaan ga ik maar es naar Breda dan.
    @ Krien: heb jij daar wel een ‘mannetje’ voor? Ben heel benieuwd wie dat dan toch zou kunnen zijn! 😉
    @ Marianne: eten dan! Het is allang lunchtijd!

  8. jotemo said

    Je brengt me op ideeën. Ik ben onmiddellijk begonnen aan een aantal enthousiaste stukjes over allerhande restaurants, bistrots, eethuisjes en vettehaptenten die zich in mijn regio bevinden. Ik zal die tijdens de komende weken stelselmatig op mijn blog publiceren en dan maar hopen op een gunstig gevolg.

  9. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: het is het proberen waard! Richt je vooral op nieuwe tentjes, die kunnen nog wel wat reclame gebruiken.

  10. Maz said

    Hoor ik net vanmorgen op het nieuws dat ze ge-sued worden omdat ze beweren dat ze de eerste stamppot take-away zijn, terwijl iemand anders dat al was. Concurrentie in hutspotland! Aardappel vs. aardappel. Grijp je rookworst en vecht mee!

  11. knofje said

    Hoe cool! En ik zou ook wel een vaste klant kunnen worden van zo’n stamppot to go/take away!

  12. creatiefmetquirk said

    @ Maz: dat heb ik gemist! Maar Impa had het er ook al over. En de suer zit in Nijmegen, dus Rosalie: jullie hebben er al lang een schijnbaar!
    Ik hoop niet dat dit mijn potje proeven in de weg gaat staan!
    @ Knofje: ja lekker toch? Dat kan dus al blijkbaar, in Nijmegen.

  13. creatiefmetquirk said

    Overigens kan ik online niks vinden over een aanklacht.

  14. Brit said

    Introducee??????

  15. creatiefmetquirk said

    @ Brit: sluit maar aan, ik geloof dat ik intussen al een busje moet gaan huren. 😉

Geef een reactie

