Vroeger was alles beter

oktober 14, 2009

Quirk inclusief. Kijk nou hoe schattig!

Scan 092870000

En nu nooit meer zeuren dat u een foto van me wil zien.

9 Reacties to “Vroeger was alles beter”

  1. Susy said

    Ach.
    Wat een schattig poppetje!

    Ik meen het niet zo, hè.
    Nee echt niet.
    Vind het een lief fotootje.

  2. rudy kaals said

    hey.. had ik hier net niet al gereageerd? Of modereer je mij? Ik vind haar ook lief!

  3. jotemo said

    Wel, je staat er mooi op. Het schalkse trekje was toen al aanwezig en ook de Pipi Langkousvlechten deden een schuchtere poging.

  4. Krien said

    Aááááách wat schattig!!
    Op deze foto ben je helemaal niet het vervelende kleine Zusje………… maar volgens mij was je dat ook helemaal niet…… het lag gewoon aan ons!
    Sorry Quirk voor ááááááál die jaren…… hahahaha, wat een lekker wijvenmailtje, hé?!

  5. Impa said

    Super! En wat een scherpe blik. Mooi meiske.

  6. knofje said

    och, inderdaad. Héel erg schattig! 🙂
    Maar vanwaar ‘vroeger was alles beter’?

  7. creatiefmetquirk said

    @ Susy: ik kwam net ook nog een schattige foto van jou tegen.
    @ Rudy: ja bij jou riskeer ik niet dat je zomaar ongezien iets raars post hier!
    Maar nee, je had nog niet gereageerd.
    Dat was in je droom denk ik.
    Ja zij is lief hè?
    @ Jotemo: dank je. Schalks is my middle name en een vlecht had ik vandaag toevallig ook. Je ziet, er verandert weinig door de jaren heen.
    @ Krien: eindelijk zie je het licht! Júllie waren gewoon vervelend! Haha. Alles vergeven en vergeten hoor! 😉
    @ Impa: dank je!
    @ Knofje: ehm, dat was nogal een gedachtestroom die te lang is om hier uit te leggen, haha. Het begon bij Hoofse liefde en eindigde hier. Die neiging heb ik vaker: heel wat in mijn hoofd laten spelen maar daar naar mijn toehoorders slechts willekeurige fragmenten van uit te spreken, haha.

  8. Susy said

    Hahaha!
    Grappig.
    Zo noemen mensen mij wel eens.
    Sinds ik mijn uitgroei heb laten bijwerken,
    gebeurt dat gelukkig een stuk minder vaak.

  9. […] daar, Knofje, komt dus de titel ‘Vroeger was alles beter‘ vandaan. Omdat ik me bedacht dat dat vroeger toch een stuk eenvoudiger ging. Die hoofse […]

Geef een reactie

