Koud!

oktober 16, 2009

ijspegels6njJa we hebben het er allemaal al uitvoerig over gehad, maar ik zeg het toch nog even: het is potverdomme koud!! Het opendraaien van de verwarming vanmiddag op Kantoor mocht niet baten: het metalen gevaarte bleef ijskoud. En zo’n bakje koffie helpt ook maar vijf minuten. Persoonlijk ben ik erg gesteld op frisse lucht. Dus ik weiger (nog) om mijn ramen dicht te doen. Die blijven bij mij eigenwijs op een kiertje staan. En de verwarming gaat ook niet aan. Mijn huisje is niet zo groot en in zulke kleine ruimtes wordt het zó snel muf vind ik. Dus zit ik hier al drie dagen met een dik vest en een das om te bloggen. Ik overweeg nu ook serieus om mijn handschoenen-zonder-vingertoppen aan te trekken. Want ik mag dan wel van frisse lucht houden, ik ben ook een aardige koukleum. Dus lang leve de dikke sloffen en fleece kleedjes. Echt, stop er een rolstoel onder en ik lijk wel een omaatje. Voor nu ga ik mijn kou maar op een andere manier verdrijven. Hoog tijd voor een borrel met Tattoo Girl!

7 Reacties to “Koud!”

  1. jotemo said

    Ik ben gisteravond bezweken en heb de verwarming aangezet. Nu ja, ik had bezoek. Die mochten weleens denken dat ze niet welkom waren en dat ik ze door kou probeerde te verjagen.

  2. Hier is verwarming ook pas sinds deze week aan, sinds ik ziek thuis zit.
    Dan ga ik echt niet de hele dag in de freekin’ kou zitten.
    Al rook het de eerste avond hier ook wat muf, nu vind ik t weer heerlijk.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Jotemo: haha, ja voor anderen zwicht ik ook altijd een stuk sneller dan voor mezelf.
    @ Nicollekebolleke: als je ziek bent verdien je ook verwarming! Voel je je wel al wat beter intussen?

  4. rudy kaals said

    Precies! Reingiessen den Alk!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Hab ich gemacht! En die whiskey die ik net kreeg na het klussen bij Neejneej doet zijn werk ook prima. *hips*

  6. Mwoah.
    Maar das al beter dan eergisteren.
    Tien voelde ik me nog kaa uu tee.

  7. Margo said

    Hmmm hoewel frisse lucht natuurlijk gezond is, gaat dit misschien wel wat ver! Zou je je cv ketel niet eens laten nakijken of die nog wel goed werkt? Op deze site kun je eenvoudig een monteur vinden die de boel voor je nakijkt: http://www.cvketel-weetjes.nl/cv-ketel-offerte-aanvragen.html.
    Veel succes met de kou!

Geef een reactie

