Lol om vis op een vogelsite

oktober 21, 2009

vogelvisOp Twitter kwam Jebber met deze site aanzetten. Dat soort dingen zijn natuurlijk complete onzin. Maar wel erg leuk. Net als het Boek met alle antwoorden dat is, op zijn Viva’s. Overigens is de Beslisvis wel een stuk duidelijker dan het Boek met alle antwoorden, want het gebeurt maar zelden dat daar ook een echt antwoord uit rolt. De Beslisvis levert gewoon een bruut ja of nee. Die zwemt hooguit een beetje te dicht bij de lijn. In het kader van een grapje probeerde ik deze vraag. Zoals ik al zei, brute vis. Omdat die link niet goed werkte toen ik hem twitterde stelde ik de vraag opnieuw om zo een nieuwe link te creëren. En wat bleek? Die vis is nog consistent ook! Zie hem eens een sprint naar beneden trekken! De bastard. Ik probeerde de vis nog om de tuin te leiden, maar hij was echt onverbiddelijk. Ik lag intussen al aardig in een deuk om mijn trieste lot. Helemaal toen Jebber met deze vraag op de proppen kwam. Maar ik was gelukkig niet de enige die door de vis benadeeld werd. Pfieuw, nog net op tijd gezakt die vis!

Mocht u dus ooit om advies of een lachbui verlegen zitten, wendt u zich dan tot de vis!
*De vis slaapt ’s nachts dus de vraag wel graag overdag stellen.*

4 Reacties to “Lol om vis op een vogelsite”

  1. Rosalie said

    Mijn conversatie met de vis:

    R: Gaat het goed, vis?
    V: Nee
    R: Ben je ziek, dan?
    V: Nee
    R: Ben je dan depri?
    V: Nee
    R: Ben je dan gewoon een beetje aan het zeuren?
    V: Nee

    Toen heb ik het opgegeven. Kijk, die vis die moet mijn vragen beantwoorden, hè? Ik moet natuurlijk niet de therapeut van de vis worden… da’s de omgekeerde wereld!

  2. Nicoleke said

    Whahaha.
    De vis slaapt ‘snachts!

    Ik ga het zo eens testen.

  3. creatiefmetquirk said

    @ Rosalie: misschien moet de vis ook eens met Maartens Eliza praten.
    @ Maarten: die Eliza is niet zo goed in het maken van kloppende zinnen hè?
    @ Nicoleke: en, wat zei de vis?

Geef een reactie

