It’s not me..

oktober 25, 2009

.. it’s de beslisvis. Hij zegt ‘t!

392 gele vis

5 Reacties to “It’s not me..”

  1. Yvon said

    Briljant! And so helpful: Ik twijfel al het hele weekend of ik blauwe of zwarte laarzen moet kiezen, en nu weet ik het!

  2. creatiefmetquirk said

    De beslisvis is overal goed voor Yvon, je hoeft nooit meer ergens over na te denken. ๐Ÿ™‚

  3. Krien said

    Zeg beslisvis….. doen we niet aan bloggen op 26 oktober?! Volgens mij heeft de beslisvis last van het uur terug ofzo……… of is Quirk gewoon een beetje lui, errug druk, ziek, zwak, misselijk?!
    Quirk, op deze manier kan ik niet slapen hoor!!

  4. Marianne said

    Hey Krientje…..’t is pas 23.11 uur hier hoor….heb je de zomertijd alweer ingesteld misschien??

  5. creatiefmetquirk said

    @ Krien: het is niet veel, maar ik heb er nog wat kleins uitgepoept. Speciaal voor jou. Je weet toch dat ik altijd laat ben? Overigens wacht ik ook nog steeds op jouw blog… ;p
    @ Marianne: precies! Jij weet wel dat ie altijd last-minute is hรจ. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

