Gelukkig

oktober 26, 2009

berlijnMorgen vertrekken mijn vrienden naar Berlijn. Ik ben niet jaloers of zo. Ik mag op de katten en de cavia passen. En lekker werken. Da’s ook leuk. In Berlijn is het tenslotte ook maar rotweer. En daar waait het dan nog harder dan hier met al die open pleinen en brede straten. Nou. Het zal wel guur zijn daar. Worden ze gedwongen de hele dag te shoppen en in kroegjes rond te hangen. Pff. Nee dan heb ik wel wat beters te doen. Moeten ze ook nog allemaal mensen opzoeken daar. ‘Gezellig’ doen. En goedkoop eten. Van die vieze curryworsten. Die natuurlijk extra vies zijn nu het zo herfstig is. Een beetje de clubs afstruinen ’s avonds. Nee dan ik. Ik kan gewoon lekker thuis afwassen. Fijn. En kapotte lampjes vervangen. Kattebakken schoonmaken. En zo. Veel beter. Fijn. Dat ik ze dat gewoon lekker gun. En niet jaloers ben. Ligt niet in mijn aard. Gelukkig.

13 Reacties to “Gelukkig”

  1. rudy kaals said

    ach Berlijn.. hartstikke overgewaardeerd die stad :p

  2. maarten said

    Je weet toch dat katten en cavia’s graag uitgelaten worden?
    Bij voorkeur onder lindebomen.

  3. Susy said

    Berlijn.
    Ik wil er nog niet doodgevonden worden!

  4. Nicoleke said

    Wat is dat toch met Berlijn, lately?
    En, zijn er echt nog mensen met cavia’s?
    Jeetje.

  5. rudy kaals said

    haha! Daar had ik helemaal nog niet zo over nagedacht! Is het vreemd? Dat ik dat normaal vind.. een cavia?

  6. Brit said

    He. Nee. Bah. Zou er ook niet aan moeten denken. Ze hebben daar vast geen stamppot to go.

    PS Heb je geen backup-poezen-cavia-oppasser, kun je die bon in de strijd gooien!

  7. Rosalie said

    Berlijn. Ah joh. Nur drecksau. Of zoiets.

  8. Marianne said

    Berlijn….is dat waar de Eifeltoren staat, of ben ik nou in de war met die stad van de Big Ben….lijkt me hé-le-maal niks in elk geval in deze tijd van het jaar…brrrrrrr

  9. rudy kaals said

    Een soort van Eifeltoren staat er wel.. en er bestaat vast een moddervette Curryworstverkoper met de prachtige naam “Ben”. Nee, het is in Nederland veel beter. Lekker blijven daar 😉

  10. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: ja dat hoor ik van veel mensen.
    @ Maarten: van treinreizen houden ze dan helaas weer minder..
    @ Susy: ergens anders wel dan?
    @ Rudy: ik zeg ook altijd ‘wij’ als mensen het over mijn stadje hebben.
    @ Nicoleke: ik ken er zelfs 2! Ongelooflijk hè??
    @ Rudy: ja. Dat is heel raar!
    @ Brit: nee helaas. Maar ik ga tussen kerst en oud en nieuw. 🙂 Maar die bon ga ik voor een ander plekje gebruiken, ik ben er nog niet helemaal uit waar. Veel te veel leuks!
    @ Rosalie: ja. En sauerkraut en bulgur. 😉
    @ Marianne: nee, die van die muur, maar wat er nou zo boeiend is aan een muur..
    @ Rudy: ik ken wel een Ben in Berlijn. Maar die is niet Big. Noch in de lengte, noch in de breedte.

  11. mj said

    met jou zou het pas volmaakt zijn hier, dat weet je toch? eind december ladie, wacht maar! Heb je al vrij geregeld?

    @rudy en @quirk: k ken een ben in berlin, maar die verkoopt geen worst.

  12. creatiefmetquirk said

    @ mj: aaaw, thanx babe! Vrij is geregeld, zie je mail. 🙂

Geef een reactie

