Vallende kwartjes

oktober 29, 2009

panic attack“Ok, dan is de volgende vergadering dus op 5 november. En dat is dan meteen jouw laatste vergadering, want daarna ga je met verlof dus,” zei mijn toekomstige Chef tegen Die Zwangere Vrouw Die Ik Ga Vervangen Die Toevallig Ook Een Studiegenoot Is Van Mijn Ex De Drummer En Een Hele Goede Vriendin Van Degene Die De Huwelijksreis Van Zus Heeft Verzorgd Goh Wat Is Het Toch Weer Een Klein Wereldje. Kortweg De Zwangere. Het duurde even, maar toen viel het kwartje. Ze gaat binnenkort met verlof, De Zwangere. En dan neem ik dus haar functie over. Vanaf 10 november. Dat is al bijna. PANIEK!

Mijn god, waarom is het kantoor in het weekend niet open?! Want ik moet nog zoveel leren! Ik weet nog helemaal niks! En ik moet ook nog een overdracht maken voor mijn oude functie! En het interview-project afmaken! Het gaat veel te snel! Ik wil een extra maand! Hou die baby binnen! HOU DIE BABY BINNEN!!

Als u mij zoekt, ik zit daar in dat zakje te ademen..

8 Reacties to “Vallende kwartjes”

  1. Susy said

    Easy does it, Quirkie.
    En een kwártje! Een kwartje!
    Hoef je volgende keer die OV-shitknip niet meer te gebruiken!

  2. Cisca said

    Joh, dat is nog 12 nachtjes slapen. A zeven uur, dus minstens nog 84 uur slapen. Dus. Het duurt nog heel lang… 😉

  3. maarten said

    Misschien als alternatief zelf ook even zwanger geraken? Hoef je die baan ook niet over te nemen 🙂 Dat kan binnen een paar minuten geregeld zijn 😛

  4. Nicoleke said

    Ik word al bang hiervan, laat staan jij die het moet doen!!! Whaa!!!

    Succes.

  5. Susy said

    Een paar minuten, Maarten?
    Jij seksgod.

  6. rudy kaals said

    of je gaat ergens in Prenzlauerberg op een grasveld zitten. Naar het schijnt ben je dan ook binnen no time zwanger.

  7. pepperfly said

    Blijven ademen. Alles sal reg kom. Behalve die baby. Die komt er vast eerder wat gekreukeld uit.

  8. creatiefmetquirk said

    @ Susy: goed, hoe lang heb jij al niet meer met het openbaar vervoer gereisd?
    @ Ciska: o, slaap! Ja, slaap!
    @ Maarten: een paar minuten? Wat een overschatting. 😉
    @ Nicoleke: dank je. Gedeelde stress is halve stress, toch? En die andere helft sauna jij er dit wekend wel even uit hè? Toch? Dank je.
    @ Susy: hahaha, great minds think alike!
    @ Rudy: kunnen we dat idee dat ik zwanger moet worden alsjeblieft weer heel snel laten varen? En ik zit liever in het Treptower.
    @ Pepperfly: hahaha, ja. En een beetje gedeukt.

Geef een reactie

