Motorklootapparat

oktober 30, 2009

motorpsycho1Het is weer concertjestijd. Woehoe! Vandaag kreeg ik bericht van de Bassist: donderdag gaan we naar Motorpsycho! Altijd fijn, mensen die je goed nieuws komen brengen op je vervelende vrijdag. En dan meteen een van mijn favoriete bands ook nog. Dat werkte beter tegen mijn is-het-nog-geen-weekend-dip dan cup-a-soup. En dat wil wat zeggen natuurlijk. Ik kan u wegens gebrek aan goed materiaal online niet het beste laten horen, maar vooruit: luistert u even mee? Dan kan ik u meteen vertellen waarom ik Motorpsycho zo leuk vind. Dat is namelijk niet alleen omdat ze uit Noorwegen komen, toch wel een van mijn favoriete landen, ook al ben ik er pas een keer geweest. Dat is ook omdat ze echt alles kunnen. Stevig gitaarwerk, depressieve noise, mooie ballads en happy surfermuziek, ze draaien nergens hun hand voor om. Ik vóel die muziek gewoon. Elk akkoordje sluipt direct in mijn zenuwen in. Heerlijk.

De Bassist was brenger van nog meer goed nieuws vandaag, want hij herinnerde me ook aan het concert van I am Kloot volgende week. Dat ik dat bijna was vergeten! Hoe kon ik! Over dit bandje schreef ik al eerder. Gelukkig was ik nog op tijd om een kaartje te kopen. En zo waren er ineens twee concerten binnen een week! Ha! En onder het mom: nu je toch kaartjes aan het kopen bent heb ik toen ook maar meteen een kaartje gehaald voor Apparat. Weliswaar op een zondag, maar vooruit, dat is een live-set wel waard. En zo werd een saaie week zomaar ineens een drieklapper. Donderdag, zondag en woensdag bandjes kijken. Jeu!

2 Reacties to “Motorklootapparat”

  1. rudy kaals said

    I am Kloot. Die zou ik ook weleens willen zien. Ik ken ze maar van een video. Maar die is wel ECHT geweldig. Proof heet die geloof ik. Briljant acteerwerk.

  2. creatiefmetquirk said

    Ja, die is heel mooi, die zit ook in dat stukje dat ik over ze schreef. Proof. Maar ze maken nog veel meer moois! Dus pak die koffer en kom hierheen, we gaan de 11e.

Geef een reactie

