Nerd-alert

november 2, 2009

Omdat ik u graag direct van de illusie af help dat er misschien toch een schrijfster in Quirk schuilt die u met sfeervolle stukjes kan overladen, vandaag maar weer een stukje dat wat meer met de werkelijke aard van Quirk te maken heeft. Quirk is namelijk stiekem best een nerd. En iemand die graag in de derde persoon over zichzelf schrijft, blijkbaar. Overigens is nerd trouwens niet de juiste term. De juiste term is Ontzettend Stoer Wijf natuurlijk. Dat vinden de jongens tenminste. De jongens die van spelletjes houden. Er zijn namelijk niet veel meisjes die van gamen houden. Maar Quirk is wel zo’n meisje. Dat kan iedereen die ooit in haar huis is geweest beamen. Vooral van de serie Guitar Hero / Singstar / Rockband is Quirk wel fan, zoals ze eerder schreef. En wat stond er gisteren eindelijk in de winkel? New toys!!

DSC02038

Waar je bij Singstar kunt doen alsof je een topzangeres bent en je je bij Rockband en Guitar Hero een ware rockster kunt wanen op zang, gitaar, bas én drums, kun je je bij Dj Hero dus als – u raadt het al – dj uitleven. Plaatjes mixen, scratchen, tunen, het kan allemaal! Quirk kan niet wachten om het uit te proberen. Kunt u wel geloven dat ze dit spel nu dus al twee dagen in huis heeft en nog geen tijd heeft gehad het te spelen?? The agony.. En dan neemt ze natuurlijk ook niet de simpele basis-editie hè. Neu. Da’s te min voor Quirk. Die wil van alles het beste van het beste. Behalve waar het op mannen aankomt. Daar zoekt ze dan toch vaak de wat mindere exemplaren op. Dus Quirk heeft de luxe editie. Met flightcase!

DSC02040

En mensen, wat er dan tevoorschijn komt als die flightcase open gaat! Dat is toch prachtig??

DSC02041

Zucht.. Ja. Dat begrijpt u niet hè? Dat is dan toch een kant van Quirk die u een stuk minder aanstaat zeker? Dat geeft niet. Want bij deze waant Quirk zich een top-dj. Dus binnen de kortste keren liggen de groupies vast aan haar voeten.

Zij die mixen en scratchen gaan groeten u!

7 Reacties to “Nerd-alert”

  1. Cisca said

    Hier nog zo’n nerd. Alleen ik ben niet van guitar hero en rockband, meer van andere spelletjes…

  2. Krien said

    Troost je Quirk, ik ben ook een “stiekeme Nerd”. Ben niet van de Guitar Hero enzo…. nee, het is nog veel erger…. ik was al fan van The Sims, maar tegenwoordig heb ik ook de hele serie van MySims aan mijn lijstje toegevoegd. Op de WII of DS, het maakt me niks uit, ik vind het helemaal leuk. En onder het mom van “Sem wil zo graag een level verder” zit moeders hele avonden te Simssen….. triest hé?!!
    Dus voel je vooral niet eenzaam in deze!!

  3. Yvon said

    Ik vroeg me altijd al af wie nou dit soort dingen kocht. Nu weet ik het: het kan iedereen zijn. Zelfs een schrijfster, die de wereld overlaadt met sfeervolle stukjes.

  4. Susy said

    …’namelijk stiekem best…’??

  5. Nicoleke said

    Soms is het best fijn om een ne… OSW te zijn!

  6. Virginie said

    Hahaha, ja, het ziet er wel stoer uit, absoluut waar.

  7. creatiefmetquirk said

    @ Cisca: ik wist wel dat ik niet de enige was!
    @ Krien: ja de Sims. Dat heb ik een keer moeten spelen bij een sollicitatie als game-taaltester. Ik liet continu de keuken afbranden of ik lag op het gras te slapen. Niet helemaal mijn spel geloof ik. Maar Singstar vind ik ook wel wat voor jou!
    @ Yvon: ja, ik! 🙂
    @ Susy: hou je mond.
    @ Nicoleke: het is altijd fijn om een OSW te zijn! 🙂
    @ Virginie: ja toch? Zwart glanzend, woehoe! En dan heb je hem nog niet zien spinnen. Man!

Geef een reactie

