Muziekmood

november 8, 2009

Ik zever nog maar even door over muziek. Want ik heb nog wat concertjes staan deze maand. En verder toch geen zak te melden. Weet u trouwens wat verbazingwekkend is? Dat WordPress wel de optie biedt om audio te plaatsen, maar dat de bestandtypen die je daarvoor kunt gebruiken geen van allen audiotypen zijn. Typisch, nicht? U zult het dus weer met joetjoepjes moeten doen. Bijvoorbeeld van het altijd wonderschone I am Kloot, waar ik woensdag heen ga. Over deze band hoef ik intussen volgens mij niks meer uit te leggen, daar heb ik al genoeg over gezegd. Liefhebbers kunnen overigens nog mee, het is nog niet uitverkocht!

Bij het dubben over of ik al dan niet nog een passepartout ga halen voor het Le Guess Who? festival in Utrecht eind november, stuitte ik op een ander pareltje: Patrick Watson. Deze eigenaardige Canadees met een groot gevoel voor filmische sferen komt namelijk speciaal voor dat festival weer even langs. Ik trok zijn album Close to Paradise weer even uit de kast waar onder andere dit fijne nummer op staat:

Ook hier zijn nog kaartjes voor verkrijgbaar (ook voor het losse optreden), dus schroom niet en ga gezellig mee! Wat wel is uitverkocht is deze act:

Maar als u heel lief bent mag u op mijn tweede ticket mee. Want laten we eerlijk zijn. Snoop is niet mijn eerste keus als het om muziek gaat. Hij staat niet eens in mijn top tien. Maar om hem een keer in Tivoli te kunnen zien spelen, dat is dan wel weer de moeite waard natuurlijk! Wel vreemd dat de website meldde dat het concert binnen 15 minuten was uitverkocht, maar ik uren later toch echt nog gewoon een kaartje kon kopen.

Dus. Dat was mijn novembermaand concertmaand. Tenzij ik me bedenk en toch nog even naar Bell X1 ga:

En nog even ga kijken bij Moss.

Geef een reactie

