Kabouter-Wesley-filmpje!

november 9, 2009

De Vlaamse (oftewel originele) versie van Man Bijt Hond heeft een stiekem hele leuke animatieserie: kabouter Wesley. (Niet te verwarren met die andere kabouter Wesley.) Dus als u zich een middagje verveelt: bekijk de hele serie op Youtube!

13 Reacties to “Kabouter-Wesley-filmpje!”

  1. Yvon said

    Haha, humor om te lachen!

  2. creatiefmetquirk said

    @ Yvon: kijk er morgen even één voordat je je mugshot maakt, dan sta je er ook eens lachend op. 😉

  3. Rosalie said

    Belse hè? Die zijn echt briljant.

  4. creatiefmetquirk said

    @ Rosalie: allee, ge wittet!

  5. Marianne said

    hééé…heb toevallig vanavond de uitzending gezien met deze animatie…plezant zunne!

  6. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: amai hè, zeer plezant!

  7. rudy kaals said

    niet te verwarren met de andere kabouter wesley:

  8. creatiefmetquirk said

    @ Rudy: mijn god! Die is nog minder aantrekkelijk dan de getekende Vlaming.

  9. Brit said

    Oh, jee, hoeveel zijn er van, want ik ben al weer een half uur filmpjes aan het kijken en stuiptrekken… oef..

  10. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ik zei toch een middagje? 😉

  11. Brit said

    Ja, joh, ik dacht ik kijk effe, en toen: nou, nog eeeeentje dan, en ja, voor je het weet he…

  12. Brit said

    Hee, had je DWDD gezien, kabouter Wesley live!! De ECHTE!!!

  13. creatiefmetquirk said

    @ Brit: ik ken het. 😉 Maar nee, niet gezien, ik was bij I am Kloot. Niet zo grappig (alhoewel, bijna!) maar wel een stuk mooier.

Geef een reactie

