Verhuisd

november 10, 2009

hokjeskantoorWat? Quirk, ben je nu alweer verhuisd? Jaaaa, maar niet van huis hoor. Van kantoor. Alweer? O ja, dat had ik dit jaar ook al eens gedaan. En nu dus nog een keer. Want vanaf morgen ben ik een Heusche Editor. Een Echte Baan. Maar wel als freelancer natuurlijk. Met 300% meer verantwoordelijkheid en maar 100% meer salaris. Dat is niet eerlijk verdeeld hè? Maar vooruit, ik zal niet klagen in deze tijden van crisis. Ook al heb ik alweer de staatsloterij niet gewonnen, al had ik wel het juiste eindcijfer. En bij een nieuwe functie hoort ook een nieuwe werkplek. Kom ik weer op een meisjeskamer in plaats van een jongenskamer. Gaat het tenminste weer es over wat anders dan voetbal. Soaps, eten en roddels dus. Maar goed. Mocht u mij hier dus ineens een tijdje missen, dan ben ik bezweken aan een hartaanval / bedolven onder een stapel werk / overspannen in een kliniek opgenomen.*

*doorhalen wat niet van toepassing is.

10 Reacties to “Verhuisd”

  1. Krien said

    Wow, kleine zus is Heusche Editor!! You go, girl! Vind het wel heel interessant klinken en dan ook nog een meisjeskamer…..hmmmm. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf toch de voorkeur geef aan voetbal…. maarja, dat moet ik wel zeggen, want ik leef en werk in een mannenwereld!!
    Maak er iets moois van in ieder geval!

  2. Brit said

    Is je kantoor net zo groot als op het plaatje???
    En succes met de meisjeskamer, moet zeggen dat het bij ons goed gaat, maar over het algemeen kun je toch beter mannen-collega’s hebben ; )

  3. creatiefmetquirk said

    @ Krien: ik leef en werk ook liever in een mannenwereld eigenlijk, maar een beetje variatie is ook wel eens leuk. 😉 Thanx!
    @ Brit: nee, veul groter natuurlijk! Haha. En dit zijn wel hele leuke meisjes hoor, dus dat komt helemaal goed.
    @ Impa: dank, dank!

  4. Marianne said

    Hà, komt het eindelijk nog helemaal goed daar in Houten…hahaha.

    Awel, ge kunt ‘t, dus doe ’t vrouwke!

  5. rudy kaals said

    Ow eindelijk! Heel veel succes en veel plezier gewenst!!

  6. creatiefmetquirk said

    @ Marianne: ja ik zal de zaken hier wel even op orde brengen. 😉
    @ Nicoleke: thanx!
    @ Rudy: yep, the time has come! Thanx babe, komt helemaal goed.

  7. pepperfly said

    Woooo! Veel succes bij de meisjes. Dat kan nog wel eens leuker uitpakken dan verwacht! :mrgreen:

  8. creatiefmetquirk said

    @ Pepperfly: de eerste dag was in ieder geval erg gezellig!

Geef een reactie

