Op repeat

november 12, 2009

Omdat dit zoveel mooier is dan alles wat ik nu ook zou kunnen schrijven.
Omdat ze gisteren charmant, hartverwarmend en prachtig als altijd waren.
Omdat ik vind dat u geen dag langer mag leven zonder dit ooit gehoord te hebben.
Omdat ik het gisteren bij thuiskomst nog 20 keer op repeat heb geluisterd.
En het toen nog steeds niet verveelde. Geen seconde.
Omdat ik hier heel erg gelukkig van word.
Ogen dicht en op repeat dus. I am Kloot.

5 Reacties to “Op repeat”

  1. Susy said

    Ik vind het alleen zo’n bescheten naam voor een band.
    Maar het lied is mooi, hoor.
    Ja.

  2. creatiefmetquirk said

    Ach, tis beter dan I am Shit.

  3. Nicoleke said

    Ik ben Nicoleke.
    Aangenaam.

  4. Brit said

    Jaaaa, hij is goed he… Tis dat mijn manneke zo nodig naar Cliff Richard moest (of all people), maar anders!!!

  5. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: ook een mooie bandnaam hoor. I am Nicoleke.
    @ Brit: alsof Cliff hier tegenop kan! Je hebt wat gemist!

Geef een reactie

