Waarom?

november 16, 2009

* Waarom moet je, als je ’s avonds een grote meid bent, dat dan ’s morgens ook zijn? Dat ben je toch ’s avonds al geweest? Dat hou je toch niet eindeloos vol?
* Waarom ga ik, als ik zoveel van slapen houd, dan altijd zo laat naar bed?
* Waarom had ik vanmorgen de hele ochtend het Waku waku nummer in mijn hoofd? Betekent dat dat ik eindelijk krankjorum aan het worden ben of heeft iemand vannacht mijn hersens gespoeld?
* Waarom vindt mijn brein het belangrijker te onthouden dat een zwanger paard graag appeltaart eet dan bijvorbeeld hoe het nou zat tussen die Tutu’s en Hutsi’s, pardon, Hutu’s en Tutsi’s?
* Waarom krijg ik dorst van soep?
* Waarom bedenk ik altijd dat ik ergens zin in heb net nádat de supermarkt dicht is?
* Waarom zijn mandarijntjes vóór Sinterklaas altijd wel lekker en daarna niet meer?
* Waarom mag je voor 9 uur niet met korting reizen in de trein?
* Waarom maak ik me daar druk om gezien ik toch (bijna) nooit voor 9 uur in de trein zit?
* Waarom ga ik ervan uit dat u dit logje interessant gaat vinden?
O wacht. Dat doe ik ook niet.

10 Reacties to “Waarom?”

  1. Nicoleke said

    Het nummer van Waku Waku?
    Ik zou niet eens weten hoe dat gaat, haha.

  2. Yvon said

    Goeie vragen, Quirk.

    @Nicoleke: maar nu wel hè. Nadat je op het linkje hebt geklikt?

  3. creatiefmetquirk said

    @ Nicoleke: luister naar De Wijze Novy.
    @ Yvon: hahaha, blij dat er nog iemand oplet!

  4. Iben said

    Verrek ja, dat klopt, van die mandarijntjes!
    En ik weet maar op 1 vraag antwoord. In soep zit zout. Vandaar de dorst.
    En de rest? beats me.

  5. Iben said

    ach en wat een goed nummer is dat toch, ‘Warum?’. Niet Waku waku natuurlijk.

  6. creatiefmetquirk said

    @ Iben: ja dat wist ik stiekem ook wel, van dat zout. Dus ik heb weer helemaal niks aan je. *propt nog een mandarijntje in haar mond*
    Mwah mow nummr mwa. *ja mooi nummer ja wanneer je een mandarijntje in je mond hebt*

  7. Iben said

    Ach man! Vraag dan ook es iets over dingen waar ik verstand van heb! En dat is …euh…of bijvoorbeeld…euh
    wacht, daar komen we op terug.

  8. m said

    herkenbaar lief quirkje… herkenbaar… waku, waku maar mee!

  9. Nicoleke said

    Ik had ook op het linkje geklikt, lieve Quirk.
    Maar van te voren zou ik het niet geweten hebben.

  10. creatiefmetquirk said

    @ Iben: ehmm, kleren?
    @ m: ja ik herkende dat nummer ook meteen.
    @ Nicoleke: ja. U-huh.

Geef een reactie

